אא

אוהבים אמנות? הכירו את האוסף המדהים במהדורה מוגבלת שבתוך אניית הפאר

אחת הדרכים לשדר יוקרה ואקסקלוסיביות של האלפיון היא אוסף יצירות אומנות בכלל ושל אמנים אגדיים בפרט. הכירו את האוסף החדש המעטר את קירותיה של אניית הפאר EXPLORA I. כתבה שלישית בסדרת סיקור האנייה

Explora Journeys, מותג שייט היוקרה מקבוצת MSC Cruises, חשפה את אוסף האמנות החדש על סיפונה של אניית הפאר EXPLORA I.

האוסף כולל בין היתר הדפסים וליטוגרפיות נדירות במהדורה מוגבלת של האמנים האגדיים אנדי וורהול ורוי ליכטנשטיין

צילומים בכתבה: Explora Journeysצילומים בכתבה: Explora Journeys

"התערוכה החדשה משלימה בצורה מושלמת את אוסף האמנות והפסלים הקבוע באנייה ומציעה מסע מעורר השראה וסוחף לאורחים על הסיפון", אומרים באקספלורה ומוסיפים שכל יצירה באוסף האמנות הקבוע על סיפונה של ה-EXPLORA I נבחרה בקפידה על ידי הבעלים במטרה לספק לאורחים חווית אמנות סוחפת. אוסף האמנות הקבוע כולל שילוב של אמנים ידועים לצד אמנים בהתהוות ומעטר את הקירות, החל מהסוויטות ועד המסעדות, אזורי המעבר, הטרקלינים והלובי.

אחד האלמנטים העיצוביים הבולטים באנייה הם הפסלים. רואים אותם בכל מקום, בן בסוויטות והן בלובי ובטרקלינים. מדובר ביצירות הפיסול של האמנית Yves Dana. כמו כן, ה-Explora Journeys רכשה את אוספי הספרייה הבריטית יוצאי הדופן והחשובים של ינקה שוניבאר וכן יצירות של האמן הבריטי-ניגרי Yinka Shonibare, שעבודות שלו מוצגות ברחבי העולם בין היתר במוזיאון ה-MOMA בניו יורק.

לדברי Koray Savas, סגן נשיא Hotel Operations Explora Journeys, "אמנות תמיד הייתה אחד המוקדים העיקריים של חווית האורחים על סיפון הספינות שלנו. מבחר האמנות שנאסף בקפידה כולל שילוב של אמנים ידועים ומתעוררים, לצד אומנים אמן, היוצרים חווית אמנות סוחפת לאורחים לאורך כל מסעם. מהסוויטות ועד המסעדות, ומהשטחים הציבוריים ועד הטרקלינים והלובי, יצירות האמנות מעצימות כל חלל ומבטיחות שהחוויה של כל אורח מועשרת ביופי ובהשראה".

הקליקו כאן לכתבה הראשונה בסדרה

הקליקו כאן לכתבה השנייה בסדרה

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSCקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: