אא

מישלן בלב ים: 9 מסעדות באניית הפאר של Explora Journeys. בדקנו

סיקור האנייה EXPLORA I של מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת Msc Cruises: על סיפונה מבחר מסעדות נושא שאחת מהן מארחת כדרך קבע שפים עטורי מישלן בעבר או בהווה. יש גם שפע של ברים, לאונג'ים ועוד. האוכל המוגש טעים ואסתטי אבל יש רק חיסרון אחד, אי אפשר להפסיק לאכול. כתבה שנייה בסדרה

צילום: Explora Journeys צילום: Explora Journeys

עם כל הכבוד ליעדים אליהם האנייה משייטת, יפים-רומנטיים-אקזוטיים-קרובים או רחוקים ככל שיהיו, רמת ומגוון האוכל המוגש לנו באנייה הם אלה שיקבעו במידה רבה את הצלחת או אי הצלחת הקרוז. ואכן, חברות השייט שמות דגש חזק על סגמנט ההסעדה ומתחרות זו בזו על הגימיק הקולינרי הלוהט הבא בלב ים.

האנייה EXPLORA I של מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת Msc Cruises, לא שונה בהיבט זה. גם היא, בדומה לאניות אחרות, מציעה החל מחדר אוכל גדול הפתוח כמעט רוב שעות היום, דרך ברים ובית קפה ועד מסעדות נושא. מה שכן מייחד אותה מאניות רבות אחרות היא מסעדה המארחת שפים עטורי כוכבי מישלן. 

ב-EXPLORA I יש 9 מסעדות שונות - או כפי שנוהגים לכנות אותן כאן: חוויות קולינריות -מתוכן רק המסעדה המארחת בכל פעם שף אחר המחזיק כיום או שהחזיק בעבר בכוכב מישלן, כרוכה בתשלום נוסף של 140 יורו לאדם. 

כל יתר המסעדות כלולות במחיר הקרוז שאינו זול בפני עצמו: כ-650 אירו לאדם בממוצע ללילה. המסעדה המרכזית והפעילה ביותר היא ה-Emporium Marketplace – חדר האוכל המרכזי בו מוגשות ארוחות לאורך רוב שעות היום (בוקר, צהריים וערב עם הפסקות ביניהן) ומתנהל בקונספט של תחנות הגשה. ובמילים אחרות, אתם בוחרים את מה שאתם רוצים והעובדים החייכנים מעבר לדלפקים הם אלה שיגישו לכם את האוכל. קונספט מעודן המפחית עד מאוד את כמויות האוכל הנזרקות לפח. ארוחת הבוקר בחדר האוכל מגוונת ומציעה את כל מה שאנחנו אוהבים בארוחת בוקר והרבה מעבר לזה. החל ממיצי פירות סחוטים, דרך חביתות למיניהן ועד מבחר גדול של קינוחים. בצהריים תמצאו שם עמדת סושי שמכינים במקום, עמדת המבורגרים, עמדת אוכל אסיאתי עם הרבה קארי, סלטים למיניהם, עמדת פסטות בעבודת יד, עמדת קינוחים ועוד והכל טרי, טעים ואסתטי. 

חדר האוכל המרכזי באנייה. צילום:  Explora Journeysחדר האוכל המרכזי באנייה. צילום:  Explora Journeys

עוד באנייה, מסעדת Sakura המצוינת על טהרת המטבח היפני עם מבחר סושי וכיו"ב; מסעדת Fil Rouge האלגנטית המציעה מאכלים על טהרת המטבח הצרפתי, מסעדת מד יאכט קלאב המגישה אוכל ים תיכוני ויש גם מסעדת סטייקים.

מסעדת סאקורה. צילום: Explora Journeysמסעדת סאקורה. צילום: Explora Journeys

לצד המסעדות, באנייה יש גם שפע של ברים וטרקלינים המציעים מגוון קוקטיילים ומשקאות אלכוהוליים, ויש גם בית קפה המגיש מבחר גדול של קפה לצד עוגיות, שוקולדים וכריכונים. בחוויות הקוליניריות נכלל גם המזנון של הבריכה המגיש ופלים בלגיים נהדרים עם גלידות נהדרות לא פחות. 

ואם לא בא לכם לצאת מהחדר, להתלבש ולסעוד במחיצתם של אנשים אחרים, חוויה קולינרית נוספת באנייה מאפשרת לכם להזמין אוכל לסוויטה 24 שעות ביממה. מה בתפריט ה-In Suite? מרקים, סלטים, כריכים, פסטות, המבורגרים, סטייקים למיניהם מהגריל וקינוחים. ובין איזה שעות? 24/7, בין אם סטייק עסיסי בחצות ובין אם ביצה עלומה נימוחה בבוקר.

באשר לאוכל כשר, ב-EXPLORA I לא מוגש אוכל כשר עם חותמת מהדרין. מצד שני, ניתן להזמין בשר כשר המבושל בנפרד במטבח שעבר ניקוי אך ללא משגיח כשרות. הדבר מתאים לשומרי כשרות לייט שאינם זקוקים לחותמת הכשרות הרשימת ומסתפקים בידיעה שהבשר שלהם בושל בסביבה נקייה מטרפה. מבחר הבשרים הכשרים לבחירה באנייה הם: סטייק rib eye, סטייק עגל, חזה הודו, עוף, המבורגר וצלעות טלה. זאת ועוד, מתוך מבחר עצום של יינות המוגש במסעדות השונות באנייה, מצאנו גם שניים כשרים, אדום ולבן מבורדו. הזמנת האוכל הכשר אינה כרוכה בתשלום נוסף והיא חלק מעלות הקרוז אך יש להזמין מראש. 

יינות כשרים. צילום: איל כספייינות כשרים. צילום: איל כספי

גימיק קולינרי נוסף ב-Explora I הן סדנאות הבישול שבהן האורחים המשתתפים מבשלים עם שף צרפתי לבושים בבגדי שף שאותם מקבלים במתנה למזכרת. הסדנה כרוכה בתשלום נוסף של 150 אירו לאדם. 

צילום:  Explora Journeysצילום:  Explora Journeys

השף הראשי של החברה, Franck Garanger. צילום:  Explora Journeys: השף הראשי של החברה, Franck Garanger. צילום:  Explora Journeys:

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: