אא

אניית היוקרה החדשה של Explora Journeys תשמש כמלון בוטיק צף לבאי מרוץ פורמולה 1 במונקו

Explora Journeys, מותג הפלגות היוקרה מקבוצת MSC Cruises, חושף שיתוף פעולה עם מרוץ פורמולה 1 שיתקיים במונקו במאי 2025. נשיא פורמולה 1: "הגעתה של EXPLORA II לגראנד פרי של מונקו בפעם הראשונה תציע למעריצים חוויה ייחודית שתהפוך את האירוע האייקוני למיוחד עוד יותר". כמה תשלמו?

פורמולה 1 בשיתוף MSC. צילום: MSC פורמולה 1 בשיתוף MSC. צילום: MSC

מותג היוקרה Explora Journeys מקבוצת MSC Cruises, חושף שיתוף פעולה עם מרוץ פורמולה 1 שיתקיים במונקו במאי 2025.

אניית EXPLORA II החדשה (שתושק באופן רשמי בספטמבר 2024), מתוכננת להגיע לחופי מונקו ולעגון בנמל הרקולס המפורסם שנמצא כ-150 מ' ממסלול המרוצים היוקרתי. האנייה תארח סדרת אירועים שיתאימו לקהל מעריצי מרוץ ה-GRAND PRIX DE MONACO.

האנייה תשמש כמלון בוטיק צף במהלך אירועי המרוץ האייקוני במונקו. הצעה ייחודית זו תאפשר לאורחים להרגיש את מלוא החוויה של מרוץ הפורמולה 1 ולהיות חלק מהאדרנלין של המרוצים תוך כדי אירוח באוניית הפאר בסטנדרט יוקרה אולטימטיבי.

פיירפרננסיסקו ואגו, יו"ר חטיבת השייט של  MSCאמר: "אנחנו שמחים להציג את אוניית הפאר השנייה שלנו EXPLORA II בפעם הראשונה במהלך מרוץ פורמולה 1GRAND PRIX DE MONACO 2025 . מרוץ פורמולה 1 הוא שם נרדף לחדשנות טכנולוגית, דיוק וחתירה בלתי פוסקת למצוינות, ערכים שאנחנו ב-MSC Cruises חולקים יחד עם מותג הלייף סטייל היוקרתי שלנו Explora Journeys. מדובר באחד האירועים היוקרתיים ביותר בלוח השנה וזה המקום שבו אנחנו מציעים לחובבי הספורט חוויה בלתי נשכחת המפגישה בין עולם הספורט המוטורי והיוקרה של טיולים ימיים".

סטפנו דומניקלי, נשיא ומנכ"ל פורמולה 1: "בפורמולה 1 אנחנו תמיד שואפים להציע למעריצים שלנו חוויות חדשות ויוצאות דופן שמתאימות לערכים שלנו ומשדרגות את חוויית הספורט שלנו. הגעתה של EXPLORA II לגראנד פרי של מונקו בפעם הראשונה תציע למעריצים חוויה ייחודית ויוקרתית שתהפוך את האירוע האייקוני למיוחד עוד יותר".

נזכיר כי בשנת 2022, MSC Cruises חתמה על עסקה רב-שנתית להפיכתה לשותפה גלובלית של 1FORMULA . באמצעות שותפות זו, MSC Cruises יכולה להציג היצע רחב של חופשות לקהל המעריצים הגלובלי של FORMULA 1 . שיתוף פעולה זה מתרחב כעת כאמור ל-Explora Journeys עם נוכחותה של האנייה כמלון בוטיק יוקרתי צף במונקו בשנת 2025.

מסלולים לדוגמה:

5 ימים במונקו במהלך מרוץ FORMULA 1
עלייה: מונטה קרלו, מונקו
ירידה: מונטה קרלו, מונקו
משך ההפלגה: 5 לילות / 6 ימים
תאריכים: 21 במאי 2025 - 26 במאי 2025.

14 ימים שכוללים מסע מ-Duomo Domes ללב הפורמולה GRAND PRIX DE MONACO 2025
עליה: ברצלונה, ספרד
ירידה: מונטה קרלו, מונקו
משך ההפלגה: 13 לילות / 14 ימים
תאריכים: 13 במאי 2025 - 26 במאי 2025.

וכמה תשלמו? החל מ-10,500 דולר לאדם בין התאריכים 21-26 במאי, כולל כרטיס ל-3 ימים לגראנד סטאנד וחוויות פורמולה נוספות.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC Cruisesפורמולה 1

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: