אא

הוליווד בלב ים: הבשורה החדשה של ענקית הקרוזים

חברת הקרוזים MSC Cruises, נותנת חסות לפורמולה 1, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Apple Original Films בסרט ההוליוודי "F1" בכיכובו של כוכב הקולנוע, בראד פיט. הסרט, בו יופיע לוגו MSC, יצא לאקרנים ב-25 ביוני 2025

פורמולה 1 : צילום: Msc Cruises פורמולה 1 : צילום: Msc Cruises

ענקית השייט MSC Cruises הכריזה על שיתוף פעולה עם Apple Original Films לצילומי סרט המירוצים החדש - "F1" בכיכובו של בראד פיט. נמסר כי הלוגו של MSC Cruises יופיע בסרט, כולל על מסלול המירוץ.

נזכיר כי חברת השייט היא נותנת השנה חסות ב-פורמולה 1 ו-GRAND PRIX.

הטריילר הרשמי הראשון לסרט F1 בכיכובו של פיט, שוחרר ביולי האחרון במהלך מרוץ הגרנד פרי הבריטי של פורמולה 1. להקרנת הבכורה של הטריילר בגרנד פרי, פיט הגיע מלווה בזוגתו, אינס דה רמון.

הסרט, בבימויו של הבמאי הסרט ג'וזף קוסינקי שגם ביים את הסרט טופ גאן מאווריק, עתיד לצאת לאקרנים בבתי הקולנוע בארה"ב ב-27 ביוני 2025 וברחבי העולם החל מ-25 ביוני 2025.

הכוכב ההוליוודי בראד פיט מגלם בסרט נהג פורמולה 1 לשעבר שחוזר למסלול המירוצים. לציוד בקאסט עטור הכוכבים, גם את המועמדת לפרס האוסקר קרי קונדון, זוכה פרס האוסקר חוויאר בארדם, זוכה פרס האמי והמועמדת לפרס גלובוס הזהב טוביאס מנזיס, שרה ניילס, קים בודניה ושמשון קאיו.

"MSC Cruises היא שותפה עולמית של פורמולה 1, לאחר שהתקשרה בהסכם רב שנתי עד לסיום אליפות העולם בפורמולה 1 של FIA לשנת 2026", נמסר מ-MSC.

צילום: Msc Cruisesצילום: Msc Cruises

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSCMSC Cruisesפורמולה 1

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: