אא

לא רק כדורגל: מותג השייט היוקרתי מקבוצת MSC נותן חסות

Explora Journeys מקבוצת MSC הודיע על מתן חסות לנבחרת Emirates Team New Zealand בשייט תחרותי ב"גביע אמריקה ה-37 של לואי ויטון". יו"ר בכיר בחטיבת השייט של MSC: "גאים לתמוך בקבוצה כה מכובדת ומצפים להישגיה בגביע אמריקה הקרובים"

צילום: Explora Journeys צילום: Explora Journeys

מותג השייט היוקרתי Explora Journeys מקבוצת MSC הודיע על מתן חסות לנבחרת Emirates Team New Zealand ב"גביע אמריקה ה-37 של לואי ויטון" לשייט תחרותי. 

אירוע השקת החסות התקיים על סיפונה של האנייה המפוארת EXPLORA I  בנמל ברצלונה, ספרד.

"שיתוף הפעולה המשמעותי הזה מדגיש את המחויבות של Explora Journeys  לתמוך ברמות הגבוהות ביותר של שייט תחרותי וטיפוח מצוינות", נמסר מהחברה.

Pierfrancesco Vago, יו"ר בכיר בחטיבת השייט של MSC Group: "גאים לשתף פעולה עם גביע אמריקה ה-37 של לואי ויטון. שיתוף הפעולה הזה מתיישב בצורה מושלמת עם המחויבות שלנו למצוינות ולתשוקה העמוקה שלנו לים. בין אם בשייט תחרותי ובין אם בבניית מותג יוקרתי חדש לטיולים באוקיינוס, רק בזכות הכוח של הצוות שלנו נוכל להצטיין ולהגשים את המטרות השאפתניות שלנו. Emirates Team New Zealand מגלם בצורה מושלמת את ההתמדה והחדשנות בליבת השייט התחרותי. אנו גאים לתמוך בקבוצה כה מכובדת ומצפים להישגיה באירועי גביע אמריקה הקרובים".

צילום: Explora Journeysצילום: Explora Journeys

Grant Dalton, מנכ"ל America's Cup Events וEmirates Team New Zealand : "אנו גאים מאוד להכניס את גביע אמריקה לסיפון EXPLORA I ולהכריז על השותפות של Explora Journeys עם Emirates Team New Zealand . ככל שמתקרב מועד תחילתו של גביע אמריקה ה-37 של לואי ויטון, אירוע ההשקה הוא מהזדמנויות שמזכירות לנו כיצד נבנית ההתרגשות לקראת מה שהולך להיות מחזה מדהים, חדשני ותחרותי במיוחד כאן בברצלונה".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: