אא

WiFi בקרוז: זול, זה לא. כמה תשלמו להישאר מחוברים בלב ים?

אינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. כמו אוויר לנשימה גם בחופשה. כמה תשלמו על חבילת WiFi באניות של כמה מחברות השייט הגדולות? בדקנו

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

הזמנתם קרוז ולא מוכנים להתנתק מהעולם? להישאר מחוברים, לשתף את החופשה שלכם ברשתות החברתיות או סתם לגלוש באינטרנט, לבדוק אימיילים וכיו"ב? תתכוננו לשלם, והרבה על חבילת אינטרנט לווייני בלב ים. 

לפני שנפרט איזה חבילות אינטרנט מציעות 3 מחברות השייט הגדולות וכמה הן גובות, נדגיש כי בנמלים השונים בהן האניות עוגנות אתם יכולים לגלוש על חבילת האינטרנט הרגילה שעשיתם. לטעמנו, חבילה זו חשובה יותר מחבילת האינטרנט של חברת הקרוזים בלב ים, מאחר ובנמלים בהם אתם יורדים לסיורי חוף חשוב מאוד להיות מחוברים לאינטרנט מהסיבות הברורות. פחות קריטי להיות מחובר בשעות הלילה בהן האנייה מפליגה מנמל לנמל. 

MSC Cruises

חברת השייט מהמובילות באירופה מציעה מגוון חבילות WiFi לווייני לבחירה. המחירים נקבעים לפי נפח הגלישה שבוחרים וכמות המכשירים בשימוש. ואלה החבילות:
חבילת WiFi ללא וידיאו
החבילה כוללת: חבילת גלישה ללא הגבלה, גישה 24 שעות ביממה, גלישה באינטרנט, 
שליחה וקבלת מיילים ותמונות וצ'אט באפליקציות מסנג'ר (למשל ב-WhatsApp).
ניתן לחסוך יותר ברכישת חבילה עבור מספר מכשירים. אם מזמינים מראש מקבלים 20% הנחה (בהזמנה טלפונית בלבד) לעומת המחיר על האנייה.
חבילת WiFi כוללת וידיאו
החבילה כוללת: חבילת גלישה ללא הגבלה, גישה 24 שעות ביממה, גלישה באינטרנט, שליחה וקבלת מיילים ותמונות, צ'אט באפליקציות מסנג'ר (למשל ב- WhatsApp), וידאו צ'אט, סטרימינג של מוזיקה וסרטונים, ופרסום וידאו וסטרימינג בשידור חי במדיה החברתית. גם כאן, ניתן לחסוך יותר ברכישת חבילה עבור מספר מכשירים. בהזמנה מראש מקבלים 20% הנחה (בהזמנה טלפונית בלבד) לעומת המחיר על האנייה.
מחירים לדוגמv להפלגה של 7 לילות בים התיכון:
חבילת WiFi ללא וידיאו עבור מכשיר 1: 70 $.
חבילת WiFi כוללת וידיאו עבור מכשיר 1: 98 $.
חבילת WiFi ללא וידיאו עבור 2 מכשירים: 126 $ לשני המכשירים.
חבילת WiFi כוללת וידיאו עבור 2 מכשירים: 189 $ לשני המכשירים.

נוריג'יאן קרוז ליין

חברת השייט מציעה במסגרת חבילת השדרוגFree At Sea  לקבל דקות אינטרנט חינם ל-עד שני מכשירים בחדר. החל מ-75 דקות למכשיר ועד ל-300 דקות. נוסעים יכולים לשדרג את התוכנית ל-Free At Sea Plus ולקבל אינטרנט ללא הגבלה. במידה והנוסעים אינם לוקחים את תכנית השדרוג, ניתן לרכוש חבילת אינטרנט ללא הגבלה בעלות של 29.99 $ למכשיר הראשון ליום וכל מכשיר נוסף ב-15.99 $ ליום. או לשדרג לחבילת אינטרנט הכוללת סטרימינג (VPN, טיקטוק , יוטיוב, נטפליקס ועוד) בעלות של 39.99 $ ליום למכשיר הראשון ו-25.99 $ ליום לכל מכשיר נוסף.

פרינסס קרוזס

רבים מנוסעי חברת השייט פרינסס קרוזס רוכשים חבילת פלוס הכוללת בין היתר גם אינטרנט ללא הגבלה. במידה ולא נרכשה חבילה, השימוש באינטרנט באנייה כרוך בתשלום וניתן להוסיפו מראש או באנייה. העלויות למכשיר אחד הן 29.99 $ ליום יחיד או 24.99 $ ליום למזמינים לכל ההפלגה. העלויות לעד 4 מכשירים (טלפונים ניידים / מחשב נייד וכדומה) הן 54.99 $ ליום יחיד או 44.99 $ ליום למזמינים לכל ההפלגה. 

WIFI. צילום: shutterstockWIFI. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCLMSCפרינסס קרוזס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: