אא

אוהבים סמבה? הקרנבל הברזילאי יוצא ללב ים

זה עוד לא היה: תאגיד השייט קרניבל קרוז ליין יארח על סיפונה של האנייה Conquest את המסיבה הצבעונית בעולם: הקרנבל הברזילאי. מתי וכמה זה עולה? כל הפרטים

צילום: קרניבל קרוז ליין צילום: קרניבל קרוז ליין

ענקית השייט קרניבל קרוז ליין (Carnival Cruise Line) תארח בפעם הראשונה קרנבל ברזילאי אותנטי על סיפונה של האנייה Carnival Conquest - מגה אנייה במשקל של 110,000 טון, באורך של 290 מטר וקיבולת של 2,980 נוסעים ו-1,150 אנשי צוות. 

בקרניבל קרוז ליין יארחו את הקרנבל בשיתוף חברת CarnaBrazil Cruise שנוסדה על ידי הרקדנית Patricia Leão ב-1989 ומתמחה בהפלגות בנושאי מוזיקה וכן בשיתוף עם חברת Rose Tours המארגנת אירועים שנתיים מרכזיים - Brazilian Nites - החוגגים את התרבות הברזילאית.

בקרוז יתקיימו הופעות חיות תוססות שהפכו את הקרנבל הברזילאי למפורסם בעולם. האורחים יהנו בין היתר מהופעות של אמנים בעלי שם עולמי דוגמת זקה פגודיניו, "מלך הסמבה" בברזיל, רוברטה סא, דיוגו נוגיירה ופריניו דה סרינהה. מונובלוקו, להקת סמבה ברזילאית המועמדת לגראמי הלטיני הידועה מהקרנבל בריו דה ז'נרו, תופיע גם כן.

בנוסף להופעות החיות, CarnaBrazil תציע לאורחים מגוון חוויות בילוי ייחודיות נוספות, כמו מסיבות בריכה, שיעורי סמבה, סדנאות כלי הקשה, מפגש עם אמנים שונים וג'אם סשנים בשעות הלילה המאוחרות והופעות DJ.

ההפלגה באנייה Conquest תצא מנמל מיאמי לאיי בהאמה ב-7 בפברואר 2025 ותימשך 3 ימים, עד ה-10 בפברואר 2025. והמחירים? החל מ-600 דולר לאדם ועד 2,800 דולר לאדם לסוויטה עם מרפסת. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרניבל קרוזברזיל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: