אא

CARNIVAL CRUISE LINE: צי האוניות גדל ל-27

צי האוניות של חברת CARNIVAL CRUISE LINE גדל ל-27 ספינות כאשר CARNIVAL FIRENZE מצטרפת רשמית לצי המעובה והופכת לספינה שנייה עם 'Carnival Fun

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

Carnival Firenze הצטרפה רשמית לצי האוניות של ענקית השייט קרניבל קרוז ליין.

צי האוניות של קרניבל עולה כעת ל-27 ספינות. האוניה החדשה נמסרה בקאדיז, ספרד,  וצוות קרניבל קרוז ליין יוביל פרויקט שיפוץ במהלך החודשיים הקרובים כדי להביא רבות מהתכונות האהובות שאורחי הקרנבל מכירים ואוהבים על הסיפון - עם מגע של איטליה.

"אנו שמחים לקבל את פני קרניבל פירנצה לצי האוניות של חברת קרניבל, ולהצטרף לאחותה קרניבל ונציה כדי להציג את 'קרניבל כיף בסגנון איטלקי'", אמרה כריסטין דאפי, נשיאת קרניבל קרוז ליין.

קרניבל פירנצה תתחיל להפליג כל השנה מלונג ביץ', קליפורניה, ב-25 באפריל 2024. 

קרניבל פירנצה מציעה לאורחים הפלגות של שלושה וארבעה ימים למקסיקו ולאי קטלינה, וחמש הפלגות של שישה ושבעה ימים לריבירה המקסיקנית, ביקור בקאבו סן לוקאס, מזאטלאן ופוארטו ולארטה.

האורחים שעולים על קרניבל פירנצה, יבחינו מייד בארכיטקטורה איטלקית, הן מבפנים והן מבחוץ. האטריום של הספינה מעוצב לפי הכיכר המרכזית היפהפייה של פירנצה, פיאצה דל דואומו, בעוד שסיפון הלידו שואב השראה מהריביירה האיטלקית.

הספינה תכלול מסעדות וברים רבים הפופולריים כיום בקרניבל ונציה, כולל La Strada Grill, עם אוכל רחוב איטלקי קלאסי, מסעדת פיוז'ן מקסיקנית, Tomodoro ו-Il Viaggio, המסעדה האיטלקית החדשה ביותר של קרניבל, המציגה אזורים קולינריים מובהקים של איטליה.

הברים Amari ו-Frizzante יגישו מגוון של התמחויות איטלקיות, כאשר Amari מציע קוקטיילים מלאכת יד, קפה איטלקי אותנטי וביסקוטי ו-Frizzante.

האורחים ייהנו גם מפעילויות כמו Festa Italiana, מסיבה על הסיפון שבה איטליה הקטנה פוגשת את לידו, הטוסט הוונציאני של הקפטן ותוכניות נוער בהשראה איטלקית לילדים ובני נוער.

האורחים ימצאו רבות מהפעילויות והחוויות שנמצאות ספינות קרנבל אחרות בצי, כולל טרקלין Heroes Tribute, Fahrenheit 555 Steakhouse, Java Blue Café, Serenity Adult Only Retreat ו-Carnival WaterWorks. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרניבל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: