אא

בגלל החות'ים: חברת השייט Crystal Cruises מבטלת הפלגות בים האדום מחשש ביטחוני

החברה הודיעה ללקוחות שהזמינו הפלגות ב-2024 ו-2025 באנייה Crystal Symphony על ביטול. "עקבנו מקרוב אחר המצב המתמשך בים האדום וקיבלנו את ההחלטה הקשה לבטל את ההפלגות הקרובות שלנו". זה הפיצוי המוצע

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת השייט Crystal Cruises מבטלת הפלגות שהיו מתוכננות לעבור במהלך 2024 ו-2025 בים האדום בגלל המצב הביטחוני והאיום החו'תי. 

על החלטתה זו הודיעה החברה ללקוחותיה שהזמינו הפלגות באנייה Symphony החולפות כאמור גם בים האדום. ההפלגות שבוטלו כוללות הפלגות בקריסטל סימפוני שהיו אמורות לצאת ב-24 בנובמבר, 6 בדצמבר, 23 בדצמבר 2024 ו-7 בדצמבר 2025.

"עקבנו מקרוב אחר המצב המתמשך בים האדום והערכנו את כל האפשרויות. בשל אי הוודאות, קיבלנו את ההחלטה הקשה לבטל את ההפלגות הקרובות שלנו. בחירה זו נעשתה מתוך מחשבה ושיקול דעת, שכן הבטיחות של האורחים והצוות שלנו עומדים בראש מעיינינו", אומרים ב-Crystal Cruises.

Crystal Cruises. צילום: shutterstockCrystal Cruises. צילום: shutterstock

סוכני נסיעות עודכנו אף הם בנידון, גם בנוגע לחלופות שהחברה מציעה ללקוחות שהזמינו קרוז שבוטל בים האדום. אפשרות אחת שהחברה מציעה היא לקבל 20% הנחה על הפלגה אחרת ב-2024 או הנחה של 15 אחוז בהזמנת הפלגה חלופית ב-2025. אם ההפלגה החלופית שנבחרה עולה פחות מההזמנה המקורית, קריסטל תחזיר את ההפרש ללקוח. נוסעים רשאים גם לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא בגין הסכום ששולם. עוד נמסר כי נוסעים יקבלו החזר עבור הוצאות שאינן קשורות לשינוי כמו עד 500 דולר עבור ביטול טיסה, 250 דולר עבור מלון ו-100 דולר לאורח עבור תחבורה, ויזה והוצאות סבירות אחרות.

לדברי אייל כהן, מנהל מחלקת השייט בחברת אופיר טורס, המשווקת הפלגות של קריסטל בשוק הישראלי, מסר לפספורטקרוז כי חברת קריסטל היא לא חברת השייט היחידה ששינתה את מסלולי השייט שלה בעקבות המצב. בין החברות ששינו עוד קודם לכן מסלולי שייט בגלל האיום האמור בים האדום נמנות בין היתר רויאל קריביאן, MSC וסילבר סי. "אנחנו דואגים ללקוחות שלנו, להעביר אותם למסלולים אחרים בטוחים יותר".

נזכיר כי מוקדם יותר השבוע, הופץ פייק ניוז לפי חברת השייט הישראלית, מנו ספנות, מבטלת את כל הקרוזים שלה הקיץ ליוון ולקפריסין כביכול עקב האיום החות'י לפגוע בכל כלי שייט ישראלי. פייק ניוז שהחברה ביקשה להדוף מכל וכל. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קריסטלקרוזיםמנו ספנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: