אא

הישראלים חוזרים להפליג: MSC מדווחת על עלייה של מאות אחוזים בהזמנות

ענקית השייט מדווחת על עלייה משמעותית בהזמנות בשבועות האחרונים, שצפויה לזנק בקרוב לאלפי הזמנות בחודש. מנכ"ל MSC Cruises ישראל: ״שמחים לראות שהישראלים חוזרים להפליג ומרגישים בטוחים להזמין חופשות״

צילום:  MSC Cruises צילום:  MSC Cruises

MSC Cruises מדווחת היום (ב') על עלייה של מאות אחוזים בהזמנת הפלגות בקרב ישראלים.

בחודש אוקטובר, עם פרוץ המלחמה, נרשמה עצירה כמעט מוחלטת בהזמנות שהסתכמו בכמה עשרות בודדות של הזמנות להפלגות. בחודש נובמבר, המספר כבר עלה לכ-100 הזמנות. בדצמבר, נרשם זינוק משמעותי של 400% בהזמנות ובחודש ינואר, מספר ההזמנות זינק שוב עם הזמנות לחג הפסח ולחופש הגדול. על פי נתוני MSC Cruises ישראל, בינואר נרשמו כ-1,500 הזמנות להפלגות בקרב ישראלים.

MSC Cruises מציעה הפלגות בכל רחבי העולם אך היעדים המבוקשים להפלגות בקרב הקהל הישראלי הם מערב אירופה כמו: ברצלונה, רומא, פלמה דה מיורקה וגנואה באיטליה, הפיורדים בסקנדינביה והאיים הקריביים שרושמים עלייה בביקושים בעקבות ביטול הפטור מוויזה לארה"ב, מה שמאפשר לישראלים לצאת להפלגה ממיאמי, ניו-יורק ואורלנדו.

איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל: "לאחר תקופה שמהלכה נעצרה פעילות התיירות בישראל כמעט באופן מוחלט בעקבות המלחמה, אנחנו שמחים לראות שהישראלים חוזרים להפליג ומרגישים בטוחים להזמין חופשות. העלייה המשמעותית במספר ההזמנות שאנו רואים בכל חודש מצביעה על התאוששות ומעידה על החוסן של הקהל הישראלי שמסוגל להסתכל קדימה ולהתחיל לתכנן חופשות. גם חזרתן של חברות התעופה הזרות משפיעה על העלייה בהזמנת ההפלגות ומאפשרת לנוסעים להגיע ביתר קלות לנמלים מהן ההפלגות שלנו יוצאות באירופה ובארה"ב. אנו קשובים לצרכי הלקוחות הישראליים ולכן הודענו לפני כחודש על מדיניות ביטולים גמישה המאפשרת ללקוחות להזמין הפלגה בראש שקט".

נזכיר כי לפני כשבוע פרסמה MSC מגוון הפלגות ליעדים חמים ואקזוטיים במחירים מיוחדים.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC CRUISES ישראלMSCMSC Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: