אא

קרוז עם ריצ'רד ברנסון והזמר בוי ג'ורג': Virgin Voyages חוגגת ואתם מוזמנים

Virgin Voyages, חברת השייט למבוגרים בלבד של המיליארדר הססגוני, ריצ'רד ברנסון, קוראת למעריצי המותג Virgin לצאת ל-"Virgin Celebration Voyage" - המסע השנתי של החברה בשלוש הפלגות יוצאות דופן. כל הפרטים

הזמר בוי ג'ורג'. צילום: shutterstock הזמר בוי ג'ורג'. צילום: shutterstock

חברת השייט למבוגרים בלבד Virgin Voyages, קוראת למעריצי המותג Virgin וללקוחותיה הנאמנים לצאת ל-"Virgin Celebration Voyage" - המסע השנתי השני של החברה.

מהחברה, שהושקה בסוף 2021, נמסר כי במלאת יותר מיובל שנים למותג Virgin, צפויות לצאת 3 הפלגות עם שורה של אורחים מפורסמים ובראשם האיש שהתחיל את הכל, המיליארדר הססגוני, סר ריצ'רד ברנסון.

אל ברנסון יצטרפו גם הזמר בוי ג'ורג' מלהקת Culture Club החתומה על הלהיט האהוב מהאייטיז: "Karma Chameleon" וכן, מנהלי חברת וירג'ין וקבוצה של אסטרונאוטים הטסים ב-Virgin Galactic חברת החלל של ברנסון.

סר ריצ'רד ברנסון. צילום: shutterstockסר ריצ'רד ברנסון. צילום: shutterstock

מה צפוי? בין היתר, שיעורי כושר נמרצים, סדנאות אינטראקטיביות, צ'אטים בלעדיים ליד האח והפי האוור יומיים - הם רק חלק ממה שצפוי לנוסעים במהלך "חגיגות הבתולה".

נירמל סאברימוטו, מנכ"ל Virgin Voyages : "לא רק שאנחנו נרגשים להחזיר את הסדרה המיוחדת הזו, אלא שאנחנו עושים את זה יותר ויותר טוב מאשר ב-2023 עם לא אחד, אלא שלושה מסעות מדהימים. לנוסעים שלנו תהיה גישה חסרת תקדים ליהנות מהקסם של Virgin Voyages ושל המותג Virgin ויתחככו עם מנהלי משפחת וירג'ין והאורחים המיוחדים של השנה".

Virgin Voyages. צילום: shutterstockVirgin Voyages. צילום: shutterstock

3 ההפלגות במסגרת ה-"Virgin Celebration Voyage" הן:

Valiant Lady

מתי: 30 באוגוסט-4 בספטמבר.

נמל יציאה: מיאמי, ארה"ב.

Scarlet Lady

מתי: 1-8 בספטמבר.

נמל יציאה: ברצלונה, ספרד.

Resilient Lady

מתי: 3-8 בספמבר.

נמל יציאה: פורטסמות, אנגליה.

3-8  בספטמבר: בריטניה לזברוז' ואמסטרדם.

בתוך כך, נזכיר כי השבוע חברה אחרת מקבוצת Virgin חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק ציינה יום הולדת 40. הטיסה הראשונה של חברת התעופה הבריטית המריאה לראשונה מלונדון גטוויק לניוארק, ניו ג'רזי ב-22 ביוני 1984. ברנסון: "כשייסדתי את החברה, הבנתי שיש אפשרות לתת לנוסעים חוויה נהדרת - ואני אוהב אתגר. התוצאה הייתה חברת התעופה האדומה שלנו, שזעזעה את התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Virgin Voyagesקרוזיםריצ'רד ברנסון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: