אא

המיליארדר ריצ'רד ברנסון: "אלסקה, לוס אנג'לס, ניו יורק - הנה אנחנו באים"

הספינה הרביעית של חברת השייט Virgin Voyages למבוגרים בלבד - ה-Brilliant Lady - צפויה לצאת להפלגת הבכורה שלה בספטמבר 2025. הבעלים, המיליארדר הססגוני ברנסון: "הספינה החדשה הולכת להיות מבריקה בכל דרך אפשרית"

ריצ'רד ברנסון. צילום: shutterstock ריצ'רד ברנסון. צילום: shutterstock

חברת השייט Virgin Voyages למבוגרים בלבד הנמצאת בבעלותו של המיליארדר הססגוני סר ריצ'רד ברנסון, שהוא גם בעליה של חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, צפויה להשיק בספטמבר 2025 את הספינה הרביעית שלה בצי – ה-Brilliant Lady".

האנייה החדשה צפויה לצאת אל לב ים, אחרי עיכוב במסירתה, עם סדרה של מסלולי שייט של עד 14 לילות.

לקראת עונת הפתיחה, האנייה תפליג לצפון אמריקה לנמלי בית מבוקשים ונמלים אייקונים כמו ניו יורק לברמודה וקנדה, לוס אנג'לס למקסיקו, מיאמי לאיי ABC בים הקריבי וסיאטל לאלסקה. החידוש של ה-Brilliant Lady שהיא נועדה לשוט דרך תעלת פנמה ולנווט בין היתר בין הקרחונים והפיורדים העצומים של אלסקה.

Brilliant Lady צילום: shutterstockBrilliant Lady צילום: shutterstock

מה באנייה? חללים פנימיים מעוצבים בסגנון של Virgin Voyages, ערסלים אדומים במרפסות, 20 מסעדות עטורות פרסים, מרחבי בריאות - החל יוגה מול נופו המרהיב של האוקיינוס ​​ועד ספא מפנק ועוד. 

סר ריצ'רד ברנסון, מייסד Virgin Group: "Virgin Voyages שהחלה כרעיון פשוט עבורי צמחה לקו שייט מוביל בעולם. הספינה החדשה הולכת להיות מבריקה בכל דרך אפשרית, וזה כולל את המקומות החדשים והמדהימים שאנחנו נשוט אליהם. אלסקה, לוס אנג'לס, ניו יורק - הנה אנחנו באים!".

נירמל סאברימוטו (Nirmal Saverimuttu), מנכ"ל Virgin Voyages: "העולם חיכה שנכריז על הפלגת הבכורה של ה-Brilliant Lady, והיא כמעט כאן. ב-Virgin Voyages, אנחנו כל הזמן מחדשים ומחפשים הזדמנויות להעניק ערך טוב עוד יותר לנוסעים שלנו. מעריצי החברה שואלים כבר שנים אם נשקול להפליג ממקומות כמו ניו יורק, לוס אנג'לס או אלסקה, אז זה נפלא לתת ללקוחות קיימים וחדשים שלנו את מה שהם רצו: מסלולי טיול חדשים בצפון אמריקה של בין 5 ל-14 לילות, עם חוויות חדשות שהם יזכרו לנצח. בתור הספינה הרביעית והאחרונה בצי שלנו לעת עתה, ה-Brilliant Lady לא תאכזב".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםוירג'ין אטלנטיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: