אא

הקרוזים כובשים את הישראלים – ובגדול: MSC Cruises ישראל מדווחת על זינוק של 50% בביקוש

לקראת יריד ה-IMTM שייפתח מחר (7 במאי) בת"א מנכ"ל MSC Cruises ישראל חושף זינוק של 50% בביקוש להפלגות ובמיוחד בקרוזים יוקרתיים: "גם יוקר המחיה לא עוצר את הרצון לפינוק על הים"

msc. צילום: shutterstock msc. צילום: shutterstock

לקראת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2025, שתיפתח מחר (7 במאי) בתל אביב, חושף איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל, כי בשנה האחרונה חל זינוק משמעותי בביקושים לקרוזים בכלל והפלגות היוקרה בפרט. "הביקוש לקרוזים עלה ב-50% בשנה האחרונה, כאשר הזינוק ההשפעות היוקרתיות ביותר נרשם דווקא בפלח הפלגות היוקרה", אמר אטיאס. 

עוד לדבריו, "נופשים ברחבי העולם מגלים את חוויית הקרוזים ואנחנו מרגישים את זה גם כאן בישראל. בוחרים בחופשת שייט בזכות השילוב של גיוון מלא, אירוח מקסימום על בסיס פנסיון מלא, נוחות וחוויה עשירה לכל המשפחה. לצד זה, אנו מזהים מגמה ברורה של עלייה בביקושים להפלגות יוקרה, שמתבטאת בעשרות אחוזים. אנחנו רואים זאת בביקושים גבוהים להפלגות בחברת Explora JOURNEYS שנוסדה על מנת להציע חוית שייט יוקרתית ומותאמת אישית. באופן מפתיע, ולמרות יוקר המחייה בישראל, אנחנו מזהים זינוק בהזמנות הפלגות יוקרה לצד חדרים בקטגוריות יוקרה בהפלגות של MSC Cruises".

אטיאס מוסיף ואומר כי "הביקושים הגוברים נובעים גם מהשינויים בצריכת התיירות המקומית והחשיפה להפלגות בינלאומיות מחיפה. הישראלים למדו להעריך את כל מה שקרוז איכותי מציע, שילוב בין נוחות של מלון צף, מגוון יעדים בלי צורך להחליף מקום לינה, וכל זה במחירים תחרותיים".

עוד נמסר כי ענקית השייט MSC, השלישית בגודלה בעולם, פועלת לחיזוק הנוכחות בשוק הישראלי, בין היתר באמצעות חבילות אטרקטיביות המותאמות לקהלים שונים – ממשפחות צעירות ועד זוגות בגיל השלישי.

איל אטיאס, מנכ''ל MSC Cruises ישראל. צילום: יחצאיל אטיאס, מנכ''ל MSC Cruises ישראל. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSCMSC CRUISES ישראלאייל אטיאס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: