אא

MSC Cruises משדרגת את מועדוני הילדים בצי האוניות שלה

חברת השייט מציגה פעילויות חדשות לילדים ובני נוער עם שעות פעילות מורחבות. בין החידושים, החל ממשחקי ריגול, מאסטר שף ומועדון לגו ועד שירותי בייבי-סיטר לתינוקות מגיל חצי שנה ומעלה

מועדון פעוטות באניית MSC World Europa. צילום: יח"צ MSC מועדון פעוטות באניית MSC World Europa. צילום: יח"צ MSC

לקראת עונת הקיץ 2024, חברת השייט MSC Cruises הודיעה על שדרוג מועדוני הילדים בצי האניות שלה שכולן מציעות 5 מועדוני ילדים לגילאים שונים ללא תשלום:

מועדון Baby Club Chicco לתינוקות מגיל 6 חודשים ועד שנתיים

המועדון מספק מרחב לתינוקות ופעוטות, צעצועים ושירות של חברת צ'יקו לגיל הרך.

מיני קלאב Lego – לגילאי 3-6

המועדון מספק לילדים בין היתר משחקי לגו, יצירות לפיתוח הדמיון, מפגש עם חברים חדשים, אירועים ומסיבות לילדים ולכל המשפחה. 

מועדון ג'וניור לגילאי 7-11

מועדון המאחד בין ילד בגילאי 7-11 עם שלל פעילויות ספורטיביות, פעילויות אתגריות קבוצתיות, הפעלות תיאטרון, שירה וריקוד, משחקי וידאו ויצירה דיגיטליים.

מועדון יאנג לגילאי 12-14

תוכניות יומיות מגוונות, אתגרים ספורטיביים, משחקי היי-טק וחדשנות.

מועדון נוער לגילאי 15-17

המועדון מיועד לבני נוער ומספק הפעלות ספורטיביות, תכנית תחרויות ריקוד בשיתוף עם חברת Fremantle, החברה שמאחורי X Factor, משחקים בפלטפורמות מדיה השונים, משחקי וידאו, למידה והתנסות ברחפנים כולל תחרות, פעילויות ביוטיוב, בנוסף בני הנוער ייהנו מדיסקו וקריוקי לנוער.

מועדון נוער אוניית  MSC World Europa צילום: יחצמועדון נוער אוניית MSC World Europa צילום: יחצ

לצד המועדונים האלה, חברת השייט מציעה תוכניות משחקים המקוריות של  MSC Cruises  שבהן הילדים הם הכוכבים הראשיים במשחק ויכולים לאתגר גם את הוריהם. כעת, שתי תוכניות משחקי משפחה חדשות מצטרפות לתוכנית: "מסע מסביב לעולם" - משחק טריוויה גיאוגרפי, ו"קראבג'יו" - תוכנית משחקים של ריגול בנושא אמנות

זאת ועוד, לאחר ניסיון ראשוני מוצלח באוניות נבחרות, תוכנית שיאי גינס תורחב לאוניות נוספות. במסגרת התכנית משפחות יוכלו לזכות בפרסים בתחרות המשפחתית לשבירת שיאים. התוכנית תהיה זמינה באוניות MSC World Europa, MSC Euribia, MSC Seascape, MSC Seashore MSC Magnifica, MSC Divina MSC Meraviglia, MSC Virtuosa ו- MSC Grandiosa.

מעוד מציעה חברת השייט למשפחות בעונת הקיץ, להשתתף מדי יום בפעילויות בלעדיות לילדים בשיתוף קרן MSC ללמידה על יוזמות לקיימות. התכנית תכלול שעה אחת של משימות מדי יום שתוקדש לנושאים סביבתיים חשובים שבמסגרתן הילדים יוכלו ללמוד, ליצור ולבטא את עצמם בהתאם לתחומי העניין שלהם.

הפעילויות שחוזרות לאוניות MSC Cruises גם בקיץ 2024

מאסטר שף בים לילדים: הפעילות מיועדת לילדים בגילאי 5-12 כאשר היא מנגישה לנוסעים הצעירים את חוויות התוכנית הפופולרית והמוכרת "מאסטר שף" בצורה של תחרות בישול על האונייה. 

תחרות הריקודים של MSC: תוכנית שפותחה בשותפות עם פרימנטל, חברת ההפקות שמאחורי תוכניות הכישרונות הטלוויזיוניים המוצלחות  American Idol, The X Factor וסדרת הגוט טאלנט. חוויית התחרות החדשה הזו מזמינה צוותים של בני 10-17 להתחרות אחד בשני כדי לזכות בתואר להקת הריקודים של השנה.

חווית LEGO: תוכנית לכל הילדים עם מגוון רחב של לבני לגו וצעצועים. בסוף פעילות חוויית LEGO על הסיפון, כל ילד יקבל תעודת מאסטרLEGO  ג'וניור.

מועדון לגו לילדים  אניית  MSC ARMONIA צילום: יחצמועדון לגו לילדים אניית MSC ARMONIA צילום: יחצ

שבור את הקיר: תוכנית משחק מקורית ומשפחתית חדשה שתבדר את כל האורחים הצעירים על הסיפון. כולם יעמדו מול קיר טכנולוגי ענק שיקבע איזה מבחנים מפתיעים יתבצעו על הבמה, מול כל הקהל. הקיר יאפשר לילדים לפרוץ את גבולות הדמיון.

הסוד של חדר 12006: תוכנית משחקים בלתי צפויה, שתוכננה בהשראת סדרת הרשת המקורית שלMSC Cruises  "חדר 12006" שצברה למעלה מ-4 מיליון צפיות ו-2 מיליון אינטראקציות ברשת, נכתבה וצולמה בשיתוף פעולה עם ויאקום, קבוצת התקשורת שמאחורי ערוץ הילדים ניקלודיאון.

שירותי בייביסיטר לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה: לראשונה, MSC Cruises תציע שירות בייביסיטר ייעודי לתינוקות מגיל 6 חודשים. בעבר, השירות הוצע רק לילדים מגיל שנה ומעלה. השירותים יאפשר להורים ליהנות מהנופש על האונייה, בידיעה שילדיהם נמצאים בטיפול של צוות מקצועי. השירותים מוצע בשיתוף פעולה עם Chicco - שותפה ותיקה של MSC Cruises, וכולל הכשרה של צוותי מועדוני הילדים על האוניות כדי לענות על צרכי התינוקות מגילאי 6 חודשים ועד גיל שנתיים.

שעות פעילות מורחבות במועדון לנוער לגילאי 12-17: מועדון הנוער לגילאי 12-17 יציע שעות פעילות מורחבות. המועדון יהיה פתוח בכל ימי השייט מ-10:00 עד 13:00 ומ-15:00 עד חצות, ובימי העגינה מ-15:00 עד חצות.

מדריך ה:Doremiland- מועדוני הילדים באוניות החברה נקראים Doremiland והם מציעים מגוון פעילויות ושירותים לילדים במגוון גילאים. בכל חדרי הנוסעים עם ילדים ובני נוער ישודר סיור הדרכה בלעדי שיציג להורים ולנוער את כל השירותים והפעילויות שממתינים להם בההפלגה.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: