מה חשוב לדעת לפני שמזמינים קרוז במנו ספנות?
מצב הרוח האישי תואם את מצב הרוח הלאומי ואתם מתלבטים אם לארוז מזוודה ולצאת לחופשה? בדקנו את מדיניות הביטולים בחברת הספנות הישראלית, מנו ספנות
בימים מתוחים אלה, רבים מתלבטים אם זה הזמן המתאים לארוז מזוודה ולצאת לחופשת התאווררות. אם אתם מאלה שחושבים שזה בדיוק הזמן לעשות זאת אבל מבלי להיות תלויים בחברת תעופה כזו או אחרת ומחליטים לצאת מהארץ לקרוז, בדקנו את מדיניות הביטולים של חברת מנו ספנות.
חברת הספנות הישראלית מוציאה לפי שעה הפלגות נופש מנמל אשדוד במקום מנמל חיפה (בעקבות הנחיות פיקוד העורף להעתיק את הפעילות לאשדוד). במקרה של ביטול ההפלגה מצד החברה כתוצאה מאירוע שהוא חיצוני לפעילות החברה כמו מלחמה, מגיפה וכיו"ב, הסכומים ששולמו עבור ההפלגה המבוטלת, יעמדו לרשות הלקוח עבור הפלגה בעתיד או יוחזרו במלואם ללא דמי ביטול.
לעומת זאת, בכל מקרה של שינוי מועד ההפלגה ע''י הנוסע ו/או החלפת נוסע בנוסע אחר, יחולו דמי הביטול. על פי חוק הגנת הצרכן תשמ"א - 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010, יוחזר הסכום ששולם עבור ההזמנה כאמור בניכוי דמי ביטול, בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה בכתב על הביטול (בפקס, בדואר או באימייל במשרדי מנו ספנות).
אם הביטול התבצע תוך 14 ימים קלנדריים (בעסקת מכר מרחוק לאדם בעל מוגבלויות, אזרח ותיק או עולה חדש - תוך 4 חודשים) מיום ביצוע העסקה או מיום שליחת מסמך הגילוי ע''י מנו ספנות (לפי המאוחר מביניהם) - דמי הביטול הם בגובה 100 שקל או 5%, לנוסע, לפי הנמוך מביניהם. בכל מקרה אחר כדלקמן:
- ביטול מעל 30 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 25% ממחיר החבילה.
- ביטול בין 19-30 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 35% ממחיר החבילה.
- ביטול בין 8-18 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 50% ממחיר החבילה.
- ביטול במהלך 7 ימי עסקים לפני מועד ההפלגה - 100% דמי ביטול.
- במקרה של שינוי מועד ההפלגה ע''י הנוסע ו/או החלפת נוסע בנוסע אחר - יחולו דמי הביטול.
עוד כדאי לדעת כי ההחזר הכספי יחושב לפי שער האירו כפי שהיה ביום ביצוע העסקה. זאת ועוד, אם תרצו לשנות את מועד ההפלגה לאחר ביצוע הזמנה, השינוי כרוך בדמי ביטול לפי מדיניות הביטול של מנו ספנות ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.
הקליקו כאן וגלו את מדיניות הביטולים של חברות שייט הזרות