אא

אף מילה על הבירקין של גב' סינוואר: כמה תשלמו על תיקי נסיעות של המותג האגדי האוריינט אקספרס?

מיום הקמתו לפני יותר מ-140 שנה, מותג הרכבות האוריינט אקספרס הוא שם נרדף ליוקרה. המותג, שישיק ב-2026 את הספינה המפוארת הראשונה שלו (בנוסף לרכבת), מציע למכירה מוצרים נלווים כמו תיקי נסיעות לאלפיון העליון. כמה תשלמו על תיק ממותג? הרבה

תיק בירקין. צילום: shutterstock תיק בירקין. צילום: shutterstock

אגדת ה"אוריינט אקספרס", זו שהציתה את דמיונם של רבים, בין היתר, בספריה של הסופרת אגאטה כריסטי ובסרטי קולנוע רבים, תשיק את המגה-יאכטה המפוארת הראשונה שלה בתחילת קיץ 2026. הספינה, הנבנית בימים אלה במספנה Chantiers de l'Atlantique, תצא להפלגת הבכורה שלה, כאמור בתחילת קיץ 2026, עם כל גינוני היוקרה המתבקשים.

ועד שהמגה יאכטה המפוארת הזו תצא למסלולי שייט מנקרי עיניים בים התיכון, האדריאטי והקריבי, מותג רכבות היוקרה האגדי האוריינט אקספרס שמאחוריו עומד מותג המלונאות הצרפתי Accor, מציע למכירה, בין היתר, שורה של מוצרי יוקרה לנסיעות (THE TRAVELLER’S KIT) בהם תיקי נסיעות במגוון צורות וגדלים המיוצרים בבלעדיות על ידי המותג הפריזאי היוקרתי Au Départ שנוסד בשנת 1834. 

"סיפורי הטיולים היפים ביותר מתחילים בסטייל", נכתב באתר האינטרנט של האוריינט אקספרס. עוד נכתב, "בבסיסה של האוריינט אקספרס נמצאת תרבות של יוקרה נצחית, שנולדה במסעה הראשון, כאשר קרונות הרכבת הציגו עיצוב אלגנטי ונוחות ללא תחרות. הקטר האגדי מזמין גם היום לאמץ מחויבות לטייל בסטייל עם אוסף מוצרי נסיעות אלגנטיים".

רכבת האוריינט אקספרס. צילום: shutterstockרכבת האוריינט אקספרס. צילום: shutterstock

כמה יעלו לכם מגוון תיקי נסיעות ממותגים כולל ארנק לדרכון ותג מזוודה מעור עגל איטלקי? בדקנו מחירים:

כל תיקי הנסיעות המוצעים למכירה באתר החברה (יש שירות משלוחים) עשויים מעור עגל איטלקי ומבד ג'קארד מעוטר בצורות גיאומטריות בהשראת רצפות פומפיי ובגוון "כחול חצות" הנחשב לצבע האייקוני של האוריינט אקספרס. התיקים מיוצרים כאמור על ידי המותג הפריזאי היוקרתי Au Départ בבלעדיות עבור אוריינט אקספרס.

מחיר תיק אופקי: €3,950

"תיק מושלם לטיול בסוף השבוע. תיק הנסיעות האופקי שלנו, הופך את האריזה לכל טיול לחוויה להתענג עליה", כך בחנות האינטרנטית של האוריינט אקספרס.  

מחיר תיק אנכי: €3,980

"היצרנית הפריזאית Au Départ עיצבה תיק נסיעות אנכי. עם בד הג'קארד ועור האיטלקי. נסיעות מעולם לא נראו כל כך טוב".

מחיר תיק עבודות של אוריינט אקספרס: €1,100

"תיק העבודות של אוריינט אקספרס עשוי מבד ארוג אקארד עם פרטי עור עגל איטלקי. החלק החיצוני מעוטר במונוגרמה התלת מימדית הייחודית של המותג, בעוד שחלקו הפנימי מרווח כולל כיס רוכסן".

מחיר תיק איפור: €980

"לאחסן את מוצרי הטיפוח שלך בסטייל בתיק האיפור הבלעדי שלנו"

מחיר נרתיק לדרכון: 350

"בן זוג מושלם לנסיעות עם מקום לכרטיסי אשראי וכסף".

מחיר תג מזוודה: €180

"אביזר נסיעות חובה, תג מזוודה אקסקלוסיבי יעזור להבטיח זיהוי במהלך כל שלב במסע שלך".

תיק בירקין של אשתו של סינוואר: מזויף או מקורי? צילום: shutterstockתיק בירקין של אשתו של סינוואר: מזויף או מקורי? צילום: shutterstock

מה לא תוכלו להשיג גם אם ממש תרצו ואין לכם מגבלת תקציב?

רהיט בעיצוב של מזוודה קשיחה כמו פעם עם פטיפון ומקום אחסון לתקליטים וכן מקום לבקבוקי קוניאק הנסי פראדיס, כוסות, שלושה נרות בהתאמה אישית ומבחר של ספרי שולחן קפה המספרים את ההיסטוריה המפורסמת של אוריינט אקספרס. כל זה במחיר "סמלי" של €115,000. אלא שלא ניתן להשיג כי הפריט אזל מהמלאי. 

"הביאו את אהבתכם לטיולים הביתה עם תא המטען המרשים שלנו במהדורה מוגבלת, שעוצב בשיתוף פעולה עם היצרנית הפריזאית האגדית Au Départ. תוספת דרמטית ומסוגננת לכל חלל פנים", נכתב בחנות האינטרנטית של האוריינט אקספרס.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאוריינט אקספרסיחיא סינוואר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: