אא

השנייה רק הושקה והשלישית והרביעית כבר בדרך: האניות החדשות של Explora Journeys

מותג היוקרה מקבוצת MSC Cruises, ציין שלושה אירועים: השקת האנייה החדשה אקספלורה 2 והנחת אבן פינה והכרזה על שתיים נוספות. יו"ר בכיר בחברה: "ממשיכים לעמוד בהבטחתנו ליצור צי של שש אניות מהשורה הראשונה המציעות לאורחים חוויית הפלגה יוקרתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר"

צילום: Explora Journeys צילום: Explora Journeys

מותג הפלגות היוקרה Explora Journeys מקבוצתMSC Cruises , חגג את השקת האנייה החדשה EXPLORA II. במסגרת ההשקה הונחה גם אבן הפינה לאנייה EXPLORA III והוכרז על בנייתה של האנייה EXPLORA IV. שלושת האירועים צויינו בנמל המספנות פינקנטיירי שבאיטליה. 

EXPLORA II, אניית הפאר השנייה בצי, הושקה ויצאה להפלגת הבכורה שלה ב-16 בספטמבר מאיטליה לכיוון סיציליה, מלטה וספרד. טקס ההשקה המסורתי נערך בנוכחות בכירי החברה וראשי מספנות פינקנטיירי. האנייה תפליג לקריביים בעונת החורף ותחזור לים התיכון בקיץ 2025, עם 461 סוויטות יוקרה עם נוף לים, 6 מסעדות, 12 ברים, 4 בריכות שחייה ומגוון מתקני ספא ווולנס. EXPLORA II, שתוכננה ונבנתה תחת תקן RINA, קיבלה מספר תעודות נוספות בזכות עיצוב חדשני ובנייה המתמקדת בקיימות סביבתית ובנוחות הנוסעים. היא קיבלה את תעודת "Green Plus" של RINA על ביצועים סביבתיים מקיפים. בנוסף, האנייה זכתה בתעודת "Comfort Noise and Vibration" בזכות רמות הרעש והרעידות הנמוכות המגבירות את הנוחות על הסיפון. בנוסף, האנייה זכתה גם בתעודת "Dolphin" להפחתת רעש באזורי ים רגישים מבחינה אקולוגית ומוסמכת לפי קוד הפולאר C, המאפשר ניווט בטוח במים קפואים.

עוד נמסר כי רב החובלת, סרנה מלאני, תעמוד בראשEXPLORA II  ותהיה האישה השנייה המכהנת כרב חובלת המובילה אנייה של EXPLORA JOURNEYS. לאחר שחנכה את הפלגותיה הראשונות של EXPLORA I.

באירוע החגיגי הונחה כאמור גם אבן הפינה לאנייה EXPLORA III שתחל להפליג בשנת 2026. בנוסף, הוכרז על תחילת הבנייה של EXPLORA IV שבנייתה תסתיים בשנת 2027, שתיהן יופעלו באמצעות גז טבעי נוזלי (LNG), צעד משמעותי לקראת הפחתת הפליטות הימיות ושמירה על הסביבה.

פיירפרנצ'סקו ואגו, יו”ר בכיר בחטיבת השייט של קבוצת MSC: "השקת  EXPLORA II מהווה ציון דרך משמעותי עבור EXPLORA JOURNEYS וחברת MSC Cruises, כחלק מהמחויבות שלנו לקבוע סטנדרטים חדשים בתחום הפלגות היוקרה בעולם. היום המיוחד הזה הוא גם הזדמנות לחגוג את טקס המטבעות של EXPLORA III ואת תחילת הבנייה של EXPLORA IV, בעודנו ממשיכים לעמוד בהבטחתנו ליצור צי של שש אוניות מהשורה הראשונה, המציעות לאורחים חוויית הפלגה יוקרתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC CruisesExplora Journeys

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: