אא

יוקרה על פני המים: חברת השייט השיקה קו הפלגות אולטרה פרימיום

חברת השייט היוקרתית השיקה קו הפלגות אולטרה פרימיום חדש לעונת חורף 2026 מנמל טמפה ביי לתעלת פנמה ולקריביים. נשיא החברה: "זוהי התרחבות טבעית למותג שלנו"

האנייה Oceania Insignia. צילום: יח"צ אושיאניה קרוזס האנייה Oceania Insignia. צילום: יח"צ אושיאניה קרוזס

חברת השייט היוקרתית Oceania Cruises מקבוצת NCL השיקה קו הפלגות חדש אולטרה-פרימיום הראשון שלה שיפליג מנמל טמפה ביי שבחוף המערבי של פלורידה אל תעלת פנמה והקריביים בחורף 2026. 

הפלגת היוקרה הראשונה תצאה עם האנייה Insignia ועל סיפונה לה קיבולת של 670 נוסעים ו-400 אנשי צוות, תצא במרץ 2026 למסלול של 7 עד 20 לילות לאיים הקריביים ותעלת פנמה, כולל לינה בפנמה סיטי. 

"נמל טמפה ביי מייצג פרק חדש ומרגש, שכן Oceania Cruises הופכת לקו השייט האולטרה-פרימיום הראשון שיש לה הפלגות ייעודיות מטמפה, ופותחת את הדלת כשער נוח לחוף המערבי של פלורידה ולמפרץ מקסיקו", אמר פרנק א. דל. ריו (Frank A. Del Rio), נשיא Oceania Cruises. עוד לדבריו, "זוהי התרחבות טבעית למותג שלנו, שכן טמפה מהדהדת את המהות הקוסמופוליטית של עיר הולדתנו האהובה מיאמי, עם השילוב המגוון שלה של השפעות ותרבויות בינלאומיות".

פול אנדרסון (Paul Anderson), נשיא ומנכ"ל פורט טמפה ביי הוסיף ואמר, "אנו נרגשים לקבל את פני אושיאניה קרוז לנמל. הגעתה של האנייה Insignia מסמנת אבן דרך משמעותית, המשפרת את מעמדה של טמפה כיעד שייט מוביל. אנו מצפים לקבל את פני האורחים החדשים לעיר ולשער היפה שלנו, שכן התיירות המוגברת תיצור הזדמנויות כלכליות משמעותיות עבור האזור, העובדים והעסקים שלנו".

הצי של Oceania Cruises מונה 7 אניות קטנות יחסית עם תפוסה מקסימלית של 1,250 נוסעים ושטה לותר מ-600 נמלים ביותר מ-100 מדינות ב-7 יבשות בהפלגות שנעות בין שבוע ליותר מ-200 ימים. החברה נמצאת בבעלות Norwegian Cruise Line Holdings המפעילה גם את מותגי השייט העולמיים Norwegian Cruise Line ו-Regent Seven Seas Cruises.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אושיאניה קרוזסקרוזיםהקריביים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: