אא

מסביב לעולם ב-61 יום: Oceania Cruises משיקה את לוח ההפלגות הגדול ל-2025. כמה זה עולה?

חברת השייט פרסמה את לוח ההפלגות הגדול שלה לשנה הבאה. נשיא החברה: "המסעות הגדולים שלנו לשנת 2025 מציעים לאורחים בעלי הבחנה הזדמנות לחקור את העולם ללא מגבלת זמן"

צילום: Oceania Cruises צילום: Oceania Cruises

חברת השייט Oceania Cruises חושפת את ה-Grand Voyages - לוח ההפלגות הגדולות שלה לשנת 2025.

"המסעות הגדולים שלנו לשנת 2025 מציעים לאורחים בעלי הבחנה הזדמנות לחקור את העולם ללא מגבלת זמן", אמר פרנק א. דל ריו, נשיא החברה. "להיכנס עמוק יותר אל היעדים עם היצע הטיולים המעשירים שלנו בחוף, לפני שנרגעים על סיפון האניות הקטנות והמפוארות שלנו. אנחנו כל כך גאים ב-Grand Voyages המדהימים המוצעים בשנת 2025 ולא יכולים לחכות לקבל את פני האורחים שלנו על הסיפון", הוסיף. 

לוח ההפלגות האמור כולל החל מהפלגות ארוכות של 111 ימים בין פלאי תבל ועד הפלגות קצרות יותר באזורים שונים סובב עולם. "מבחר המסלולים המרתקים הוא מושלם לנוסעים בעלי הבחנה ועתירי זמן", נמסר. כך למשל, החברה מציעה לגלות את נהר Prey Chak בסיהנוקוויל, קמבודיה; ללמוד את אומנות ה-טאי צ'י ממאסטר בשנגחאי, סין; לצפות בטקס וודו של ראש כפר ב-טוגו; לחקור את העיר אגאדיר, מול הרי האטלס במרוקו; לחקור את קומודו, אחד משלושת האיים הגדולים המרכיבים את אתר המורשת העולמית של אונסק"ו -הפארק הלאומי קומודו ועוד. 

והמחירים? כמה דוגמאות:
*קרוז "Tropics of the Far East" של 24 ימים שיוצא ב-14 בפברואר 2025 מטוקיו לסינגפור: החל מ-6,472 דולר לאדם. 
*קרוז "Mediterranean Odyssey" של 22 ימים שיוצא ב-15 באוגוסט 2025 מאתונה למונטה קרלו: החל מ-10,089 דולר לאדם.
*קרוז "Southern Seas Explorer" של 61 ימים שיוצא ב-4 במאי 2025 מפרת' אוסטרליה לסאן דייגו: החל מ-19,639 דולר לאדם. 

הצי של Oceania Cruises מונה 7 אניות קטנות יחסית עם תפוסה מקסימלית של 1,250 נוסעים ושטה לותר מ-600 נמלים ביותר מ-100 מדינות ב-7 יבשות בהפלגות שנעות בין שבוע ליותר מ-200 ימים. החברה נמצאת בבעלות Norwegian Cruise Line Holdings המפעילה גם את מותגי השייט העולמיים Norwegian Cruise Line ו-Regent Seven Seas Cruises.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אושיאניה קרוזסקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: