אא

התחממות גלובלית: NCL מתגייסת למען לתושבי אלסקה שנפגעו משטפון חסר תקדים

ג'ונו בירת מדינת אלסקה שבארה"ב היא יעד המושך אליו חברות קרוזים רבות, אחת מהן היא NCL המדווחת על הירתמות למאמצי הסיוע לתושבי העיר שנפגעו מהצפות חסרות תקדים שאירעו עקב מים שנמסו מקרחון מנדנהול הנחשב לאחד המתוירים בעולם

קרחון מנדנהול, אלסקה. צילום:shutterstock קרחון מנדנהול, אלסקה. צילום:shutterstock

חברת Norwegian Cruise Line Holdings - NCLH תורמת 50,000 דולרים להאצת מאמצי הסיוע בהצפות בג'ונו, בירת מדינת אלסקה שבארה"ב.

נזכיר כי רק בחודש יוני האחרון פרסמנו כאן כי תעשיית השייט והעיר ג'ונו השוכנת לחופי תעלת גאסטינו באלסקה פאנהנדל, חתמו על מזכר הבנות המבקש להגביל את מספר נוסעי השייט בג'ונו בכל יום נתון ל-16,000 עקב תיירות יתר המקוממת את תושבי המקום שמאסו בנחילי תיירי הקרוזים.

ג'ונו, אלסקה. צילום:shutterstockג'ונו, אלסקה. צילום:shutterstock


בעקבות השיטפון האחרון בג'ונו, NCLH מדווחת כי היא מעבירה את תרומתה לקרן למען הקהילה בג'ונו - ארגון ללא מטרות רווח הפועל לשיפור איכות החיים בג'ונו באמצעות שותפויות ומאמצים פילנתרופיים. הסיוע יועבר באמצעות הקרן ליותר מ-100 משפחות שנפגעו מההצפה חסרת התקדים שאירעה משחרור מים מקרחון מנדנהול הנחשב לאחד הקרחונים המתוירים בעולם. הקרן הקהילתית ג'ונו תאסוף בקשות מתושבים שנפגעו, שיתבקשו למלא טופס פשוט בן עמוד אחד. עד סוף ספטמבר תבחן הקרן את הבקשות ותתחיל לחלק כספים לנזקקים.  השיטפון האחרון, שתואר כקשה ביותר בהיסטוריה של ג'ונו, גרם להרס נרחב, הציף בתים ועקר תושבים רבים. 

"אנחנו מחוברים עמוקות לקהילת ג'ונו, ולראות את ההרס מהשיטפון האחרון היה קורע לב", אמר דן פרקאס (Dan Farkas), סגן נשיא בכיר, יועץ כללי ומנהל פיתוח ראשי ב-NCLH. "ג'ונו הוא לא רק יעד עבורנו, זו קהילה שבאמת אכפת לנו ממנה. 'חיזוק הקהילות שלנו' הוא נדבך מרכזי בתוכנית Sail & Sustain העולמית שלנו, ואנו חשים אחריות עמוקה לעמוד לצד תושבי ג'ונו בשעה זו. התרומה שלנו מתמקדת במתן הקלה כספית ישירה כדי לעזור למשפחות לבנות מחדש את חייהן ולאפשר חזרה מהירה לשגרה".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLאלסקה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: