אא

קרוז יתר: בירת אלסקה בשיתוף תעשיית השייט יגבילו את מספר תיירי הקרוז בעיר

לתושבי העיר ג'ונו, בירת אלסקה שבארה"ב, נמאס מתיירות הקרוזים המציפה את העיר. מזכר הבנות שחתמו עם התאחדות השייט הבינלאומית הוחלט להגביל את מספר הנוסעים היורדים לעיר בכל יום נתון. זה המספר עליו הוחלט

תעשיית השייט והעיר ג'ונו בירת מדינת אלסקה שבארה"ב – העיר השלישית המאוכלסת ביותר באלסקה השוכנת לחופי תעלת גאסטינו באלסקה פאנהנדל - חתמו על מזכר הבנות המבקש להגביל את מספר נוסעי השייט בג'ונו בכל יום נתון ל-16,000.

המזכר - שבשלב זה אין לו תאריך התחלה רשמי - הוא תגובה ישירה לחששות התושבים בכל הנוגע לצפיפות בימים עמוסים עם מספר ספינות בנמל, במיוחד כאשר ספינות אלו מביאות יותר נוסעים לחוף יותר מאי פעם.

"תעשיית השייט חיונית לכלכלה המקומית שלנו, ועלינו לשפר את התשתית שלנו ולהגדיל את יכולת שלנו לייצר חווית אירוח נהדרת ולהפחית את ההשפעות על התושבים. בהסכם שנחתם, אנו מתחייבים למכסה לניהול הימים העמוסים ביותר ולהיפגש מדי שנה כדי להבטיח שמספר המבקרים בעיר יישאר בר קיימא. עבודה זו קשה, גוזלת זמן אך חשובה ביותר עבור הקהילה שלנו. אנו מעריכים את השותפים שעזרו לנו להגיע לכאן", כך אמרה מנהלת תעשיית המבקרים של ג'ונו, אלכסנדרה פירס.

"ההסכם האחרון הזה משקף את המחויבות המתמשכת של התעשייה לעבוד עם העיר ותושבי ג'ונו בשותפות מנצחת. חברות השייט מחויבות להיות שותפות חזקות עם הקהילה והנהגת העיר סייעה בשמירה על דיאלוג כדי להשיג פתרונות בנושא. שמענו את החששות של הקהילה ונמשיך לשתף פעולה כדי לשפר את החוויה של התושבים והמבקרים כאחד", כך אמרה רנה לימוג' ריב, סגנית נשיא ליחסי ממשל וקהילה ב-CLIA - התאחדות השייט הבינלאומית.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלסקהקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: