אא

עוד חברת שייט מצדיעה לחיילים: תכנית ההטבות של NCL לחיילי צבא קנדה

נשיא NCL ששירת במשמר הלאומי של צבא ארה"ב: "זה כבוד להרחיב את 'תכנית ההערכה הצבאית' שלנו לבעלי בריתנו בקנדה וזכות לקבל בברכה גברים ונשים ששירתו באומץ את מדינותיהם על סיפון הספינות שלנו"

צילום: NCL צילום: NCL

חברת השייט Norwegian Cruise Line (NCL), הודיעה על הרחבת תוכנית ההטבות שלה לחיילים משרתים ומשוחררים בצבא הקנדי.

על פי הודעתה, חיילים בכוחות המזוינים הקנדיים יכולים ליהנות מהנחה של 10% בתעריף השייט בכל ההפלגות ובכל האניות בצי של NCL וכן ממגון הטבות נוספות על הסיפון.

נורוויג'ן קרוז ליין השיקה את 'תכנית ההערכה הצבאית' שלה לראשונה בנובמבר 2022, במסגרתה הציעה 10% הנחה על תעריפי השייט שלה לחיילי צבא ארה"ב - חיילים משרתים, משוחררים ובדימוס ובני משפחותיהם, שנהנים משלל הטבות נוספות בהן: עדיפות בעלייה לאנייה, ארוחות מיוחדות, אשראי לסיורי חוף, חבילת קבלת פנים ועוד. על פי הודעת החברה, בתוך קצת פחות משנתיים, יותר מ-190,000 אנשי צבא נרשמו לתכנית, ויותר מ-150,000 מאותם משתתפים רשומים הזמינו חופשת שייט עם NCL.

לעוד עדכונים שוטפים בעולם הקרוזים כנסו ל-PassportCruise.

"משפחת NCL מחויבת לתמוך בקהילה הצבאית, וזה כבוד להרחיב את 'תכנית ההערכה הצבאית' שלנו לבעלי בריתנו בקנדה", אמר דיוויד ג'יי הררה, ששירת במשמר הלאומי של צבא ארה"ב ומכהן כיום כנשיא NCL. "זו זכות לקבל בברכה גברים ונשים ששירתו באומץ את מדינותיהם, יחד עם משפחותיהם, על סיפון הספינות שלנו".

"הרחבת תוכנית ההערכה הצבאית שלנו היא עדות לתשוקה של הארגון שלנו לתמוך ולהחזיר לאנשי השירות הצבאי", אמר דרק לויד, סגן נשיא מכירות לצפון אמריקה בקנדה של Norwegian Cruise Line. "טיפוח תחושת הקהילה ומתן לאנשי הצבא סביבה מסבירת פנים להירגע עם המשפחה והחברים הוא כבוד עבורנו".

השבוע פרסמנו שגם חברת השייט Margaritaville at Sea הודיעה כי היא מרחיבה עוד יותר את התכנית שלה שנקראת "Heroes Sail Free". הגדילה את מספר החדרים בתפוסה זוגית לטובת התכנית במסגרתה חיילים בצבא ארה"ב (פעילים ומשוחררים), שוטרים, כבאים וכיו"ב יכולים להפליג באיים הקריביים, מקסיקו ובהאמה בעלות של מסי ואגרות נמל בלבד.

לעוד עדכונים שוטפים בעולם הקרוזים כנסו ל-PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנוריג'ן קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: