אא

מצדיעה להם: חברת השייט שמציעה קרוזים חינם לחיילים ולאנשי כוחות הביטחון האמריקאים

החברה הודיעה כי היא מרחיבה את תכנית ההטבות שלה Heroes Sail Free לחיילים, שוטרים, כבאים ועוד בארה"ב. "אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים חדשות להכיר בעבודה ובהקרבה העצומה של הגיבורים שלנו". כל הפרטים

צילום: Margaritaville at Sea צילום: Margaritaville at Sea

חברת השייט Margaritaville at Sea מרחיבה עוד יותר את התכנית שלה שנקראת "Heroes Sail Free". הגדילה את מספר החדרים בתפוסה זוגית לטובת התכנית במסגרתה חיילים בצבא ארה"ב (פעילים ומשוחררים), שוטרים, כבאים וכיו"ב יכולים להפליג באיים הקריביים, מקסיקו ובהאמה בעלות של מסי ואגרות נמל בלבד.

הקרוז החינמי, על פי החברה, הוא עבור הגיבורים העומדים בדרישות ועל בסיס כל הקודם זוכה. "אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים חדשות להכיר בעבודה ובהקרבה הבלתי נלאית של גיבורי הקו הקדמי שלנו, שנותנים כל כך הרבה למדינה שלנו בכל יום", ציינו בחברה.

כריסטופר אייבי (Christopher Ivy), מנכ"ל Margaritaville at Sea הוסיף כי "האנייה החדשה ביותר שלנו, Margaritaville at Sea Islander, זכתה לביקורות נלהבות מהאורחים האחרונים, ואנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו בכדי להבטיח שהגיבורים שלנו יקבלו חופשה מוצדקת להפליא, במיוחד כשאנחנו מתרחבים לשוק טמפה. אנו מחויבים להמשיך להיות חברת השייט הטובה ביותר עבור הגיבורים שלנו. על ידי הרחבת התכנית לכל האניות ולכל היעדים לנו, אנו מאשרים מחדש את מחויבותנו לעשרות אלפי הגיבורים שהפליגו עם Margaritaville בים על ידי מתן אפשרויות נוספות להפליג איתנו בתדירות גבוהה יותר".

תכנית "Heroes Sail Free" של Margaritaville at Sea, הושקה בשנת 2022 באמצעות שותפות עם GovX.com, ומאז אפשרה לעשרות אלפי גיבורים ומשפחותיהם להפליג וליהנות מהטבות.

בנוסף להרחבת התכנית, כך שתכלול גם את האנייה החדשה בצי: Margaritaville at Sea Islander, חברת השייט משפרת את הוכנית בשתי דרכים נוספות: בעבר, התכנית איפשרה ל"גיבורים" להפליג רק פעם בשנה בהפלגות של 2 לילות בבהאמה, מחוץ לפאלם ביץ', וכעת הורחבה כך שתכלול לאורך כל השנה את כל ההפלגות הזמינות עד וכולל 3, 4,5,6 ו-7 לילות. בנוסף, ה"גיבורים" יוכלו לקבל כעת את התמחור הקמעונאי הטוב ביותר הזמין עם הנחה מצטברת של 20% עבור כל הזמנה שבה אזלו "חדרי הגיבורים" או עבור חדרים מסוג אחר. "היצע מורחב זה מבטיח שהגיבורים יוכלו להפליג כמה שהם רוצים ותמיד יקבלו את התעריפים הטובים ביותר הזמינים, ללא קשר לעונה בשנה", נאמר בחברה. 

"אנחנו רואים את ההקרבה שלהם כדי לשמור עלינו ואלמלא אנשי ונשות כוחות הביטחון שלנו שנלחמו בחזית, חיי כולנו היו יכולים להיות שונים בהרבה. לכן זה לא רק כבוד, אלא זכות להודות לגיבורים שלנו שמפליגים איתנו בכל שייט", מסמכים בחברה.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםארה"ב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: