אא

מטורף: נחשפת עיר הילדים על סיפונה של האנייה החדשה של MSC

ענקית השייט מעלה את הרף: חשפה פרטים חדשים על "מתחם הנמל" ברובע המשפחתי על סיפונה של האנייה החדשה שתפליג החל מאפריל 2025 עם שפע של אטרקציות, ואלה הן

צילום: MSC Cruises צילום: MSC Cruises

חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, MSC Cruises, חושפת פרטים חדשים על האטרקציה החדשה שלה: The Harbour במתחם ה-Family Aventura - פארק חיצוני גדול עם שפע של פעילויות לכל המשפחה על סיפונה של האנייה MSC World America החדשה. 

The Harbour יהיה הראשון מסוגו בצי של MSC Cruises ומטרתו להנעים את זמנן של משפחות מבוקר עד לילה עם מגוון רחב של פעילויות. האנייה MSC World America צפויה להתחיל להפליג ממיאמי באפריל 2025

"כחברה בבעלות משפחתית, MSC Cruises ידועה בהיצע המשפחתי עטור הפרסים שלה ומספקת חווית שייט בלתי נשכחת לאורחים בכל הגילאים. MSC World America תיקח את החוויה הזו לגבהים חדשים עם חללים ופעילויות חסרי תקדים להנאת כל המשפחה", נמסר מ-MSC. 

מה במתחם The Harbour​?

The Harbour Aquapark: פארק מים עם מגלשות מים ואזור שכשוך לילדים. מגלשת מים עם נפילה אנכית של 90 מעלות, מגלשת רפסודה הכוללת טכנולוגיית מציאות מדומה, אזור שכשוך לקטנטנים ועוד. 

Jaw Drop @ The Spiral: מגלשת נירוסטה יבשה בת 11 קמות, שלטענת החברה תהיה הארוכה ביותר בים, שבה הגולשים עוברים דרך לסתותיו של כריש.

Rock-Climbing Wall: קיר טיפוס.

High Trail Ropes Course: מסלול חבלים עם שתי אומגות.

The Harbour Light House: מגרש משחקים המעוצב בהשארת המגדלור בשמורת Ocean Cay MSC הימית באיי בהאמה ויכלול מגלשה ותחנות משחק לעורר את דמיונם של ילדים ולעודד פעילות גופנית.

Family Dwelling Area: אזורי ישיבה משפחתיים מוצלים. 

The Harbor Bar & Bites: משפחות שמחפשות הפסקה מכל הריגושים ימצאו במתחם זה אוכל ומשקאות כלולים במחיר הקרוז.

Cliffhanger: נדנדה מעל המים בים עם ארבעה מושבים. האורחים מתחילים קרוב לסיפון לפני שזרועות ממונעות מרימות אותם מעלה ומעל קצה הספינה. היושבים בה מונעים קדימה ואחורה.

MSCMSC

MSCMSC

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSCקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: