אא

Princess Cruises: שברה שיא גינס עם מסיבת הפיצה הגדולה בעולם

לרגל השותפות החדשה של חברת השייט עם השף טוני ג'מיניאני, שקטף את תואר אלוף העולם בפיצה 13 פעמים, קיימה את מסיבת הפיצה הגדולה בעולם במהלכה נזללו יותר מ-60 אלף סלייסים של פיצות

צילום: Princess Cruises צילום: Princess Cruises

חברת השייט Princess Cruises שברה את שיא גינס עם "מסיבת הפיצה הגדולה בעולם".

לרגל השותפות החדשה של החברה, כפי שכבר פורסם כאן, עם השף טוני ג'מיניאני (Tony Gemignani), שקטף את תואר אלוף העולם בפיצה 13 פעמים, החברה קיימה את מסיבת הפיצה הגדולה בעולם במהלכה נזללו יותר מ-60 אלף סלייסים של פיצות.

השף ג'מיניאני יצר עבור פרינסס 5 פיצות ייחודיות, כל אחת עם תערובת טעמים שונה החל מנקניקיית סופרסטה ודבש חם ועד גבינת גורגונזולה ותאנה. הפיצות של השף, הבעלים של מסעדת Tony's Pizza Napoletana עטורת השבחים בסן פרנסיסקו, מיוצרות בעבודת יד והן הוצאו לראשונה ב-Alfredo's על סיפונה של האנייה החדשה Sun Princess. 

צילום: פרינסס קרוזסצילום: פרינסס קרוזס

"היתה התרגשות גדולה על הסיפון כאשר פרינסס קרוזס שברה את שיא גינס עם מסיבת הפיצה הגדולה בעולם", אמרה קאלי סמית' (Callie Smith), השופטת מגינס.

"המטרה של פרינסס היא לספק חוויות נהדרות ואין אלמנט חשוב יותר מפיצה. בעוד שכבר זמן רב ידוע שהפיצה שלנו היא הטובה ביותר בים, החלטנו לעלות אותה לרמה חדשה לגמרי עם טוני ג'מיניאני האגדי ותוך כדי גם קבענו תואר GUINNESS WORLD RECORDS", אמר ג'ון פדג'ט (John Padgett), נשיא Princess Cruises. 

"להביא את המתכון המקורי שלי לפיצות בעבודת יד לאניות פרינסס, זה לא רק מרגש אלא גם כבוד", אמר השף ג'מיניאני.

אין זו הפעם הראשונה שפרינסס קרוזס שוברת שיא גינס. ב-11 בפברואר 2020 שברה את השיא על אירוח טקס חידוש נדר הנישואין הגדול ביותר - 1,443 זוגות השתתפו בקטס על סיפונן של 3 ספינות.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פרינסס קרוזסקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: