אא

למזרח הרחוק וחזרה: קולקציית הפלגות היוקרה של Oceania Cruises לאסיה. מה מקבלים בחינם?

מהערים התוססות בנגקוק והונג קונג, דרך המקדשים העתיקים של קיוטו וקמבודיה ועד חופי הטורקיז של פוקט. חברת השייט מפרסמת את קולקציית הפלגות היוקרה שלה ברחבי אסיה. נשיא החברה: "את היעדים האלה באמת אסור לפספס"

מקדש אנגקור ואט, קמבודיה. צילום: 123rf מקדש אנגקור ואט, קמבודיה. צילום: 123rf

חברת השייט Oceania Cruises מפרסמת את קולקציית ההפלגות החדשה שלה ברחבי מזרח אסיה במחצית הראשונה של 2025, "שאפילו המטיילים המנוסים ביותר", כך מבטיחים בחברה, "יופתעו מאוד".

חברת השייט מזמינה את האורחים לחקור את הערים המרתקות והנופים הפראיים והאקזוטיים של אסיה, החל מהעיר התוססת הונג קונג ועד למפרצונים השופעים של באלי, מהמקדשים העתיקים של קיוטו ועד חופי הטורקיז של פוקט.

"האניות הקטנות של Oceania Cruises בעלות תפוסה של לא יותר מ-1,250 נוסעים והן יותר מאמצעי נסיעה אלגנטי עם יחס אורחים-אנשי צוות יוצא דופן. הן בגודל מושלם כדי לגשת לכמה מהנמלים המרוחקים ביותר, מה שנותן לאורחים שלנו את ההזדמנות לטבול לחלוטין בתרבויות עתיקות", נאמר בהודעת החברה.

פרנק א. דל ריו (Frank A. Del Rio), נשיא Oceania Cruises, הוסיף: "אסיה היא אחד האזורים הבולטים ביותר בעולם לחקור דרך הים. הניגודים החזקים בין ההשפעות האולטרה-מודרניות וההיסטוריות שלו עוצרי נשימה. באמצעות מסלולי השייט והמערך המדהים שלנו של סיורים בקבוצות קטנות, האורחים יכולים ליהנות מהמורשת הנצחית של האזור ולהרגיש שהם מטיילים בזמן. את היעדים האלה באמת אסור לפספס".

עוד מציעה חברת השייט סיורי חוף בקבוצות קטנות. החל מסיורים קולינריים הכוללים בין היתר שיעורי בישול בתאילנד וביקור בשווקים בווייטנאם ועד סיורים המוגדרים Go Green המתמקדים בקהילות מקומיות ועוד. לאורחים המחפשים הרפתקאות, Oceania Cruises מציעה סיורים למשל למערות הרטובות Tu Lan ומוזיאון לוחמי הטרקוטה בסין או לנהר האדום בהאנוי, מקדשי אנגקור וואט בקמבודיה ועוד.

משך ההפלגות השונות נע בין 6 ל-24 ימים במגוון ספינות האולטרה פרימיום של החברה המציעה הטבות כגון נוסע שני בחינם בחדד וכן סיורי חוף, שמפנייה, יין ובירה ואינטרנט אלחוטי בחינם. 

בין ההפלגות המוצעות על סיפונה של האנייה Regatta נמנות: 6 ימים מסינגפור לחצי האי המלאי בתאילנד; 14 ימים מטאיפיי לקיוטו ביפן; 15 ימים מסינגפור לטאיפיי כולל בנגקוק, הו צ'י מין והונג קונג; 20 ימים מהונג קונג לבאלי. עוד מציעה החברה קרוז של 24 ימים מטוקיו לסינגפור על סיפונה של האנייה Riviera.

Oceania Cruises היא חברת בת בבעלות מלאה של Norwegian Cruise Line Holdings Ltd.

 Oceania Cruises צילום: Oceania Cruises צילום:

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאושיאניה קרוזסNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: