אא

Oceania Cruises: בניית האנייה החדשה עולה שלב

נשיא החברה: "יש לנו הרבה שיפורים מרגשים ב-Allura, כלי השייט השמיני שלנו, שמעלים עוד יותר את ההיצע שלנו ומחזקים את Oceania Cruises כמותג השייט האולטרה-פרימיום היחיד"

ה-Allura במספנה. צילום: Oceania Cruises ה-Allura במספנה. צילום: Oceania Cruises

חברת השייט Oceania Cruises קיימה את טקס ההטבלה המסורתי לספינה החדשה שלה, ה-Allura, במספנת Fincantieri שבאיטליה. הספינה, שבניית המעטפת החיצונית שלה הושלמה, הועברה למעגן ההצטיידות בכדי להתחיל לאבזר את החללים הפנימיים שלה. 

הספינה זכתה לברכתו של כומר המספנה, האב סטפנו, בטקס שקט מתוך כבוד לפטירתו של הגנרל קלאודיו גרציאנו, יו"ר Fincantieri.

"הלב והראש שלנו עם כל הצוות ב-Fincantieri כשהם מתאבלים על מותו של הגנרל גרציאנו", אמר פרנק א. דל ריו (Frank A. Del Rio), נשיא Oceania Cruises. עוד אמר, "היציאה החוצה היא רגע חשוב עבור כולם ב-Oceania Cruises וב-Fincantieri, כאשר אנו מתקדמים קרוב יותר להצטרפותה של ה-Allura למשפחתנו. כעת, לאחר שהשלמנו את המעטפת שלה, אנו נרגשים להתחיל עם הפנים שלה. יש לנו הרבה שיפורים מרגשים ב-Allura, כלי השייט השמיני שלנו, שמעלים עוד יותר את ההיצע שלנו ומחזקים את Oceania Cruises כמותג השייט האולטרה-פרימיום היחיד".

Oceania Cruises, חברת בת בבעלות מלאה של Norwegian Cruise Line Holdings Ltd, תכניס את הספינה החדשה רשמית לשירות ב-18 ביולי 2025. האנייה תצא לעונת קיץ בים התיכון ולאחר מכן תפליג למסלולי שייט בצפון אמריקה לפני עונת הבכורה שלה בחורף בקאריביים. כמו כן תצא להפלגה מיוחדת של ארבעה ימים הלוך ושוב מניו יורק בספטמבר 2025.

Allura היא כאמור הספינה השמינית בצי של החברה עם תפוסה של 1,200 נוסעים ו-800 אנשי צוות (יחס של 2 אנשי צוות לכל 3 נוסעים).

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: