אא

מאסתם בשגרה הלחוצה? ריטריט בלב ים: חברת השייט שמציעה הפלגות המוקדשות לבריאות. כמה זה עולה?

מאסתם בשגרת חיינו הלחוצה? המצב וקצב החיים המהיר מכבידים עליכם ואתם מחפשים מפלט? זו חברת השייט שמציעה החל משיעורי יוגה ומדיטציה ועד אוכל בריאות בהפלגות מיוחדות המוקדשות אך ורק לבריאות ביעדים אקזוטיים. בדקנו מחירים

צילום אילוסטרציה: shutterstock צילום אילוסטרציה: shutterstock

חברת השייט היוקרתית Crystal Cruises תוציא בחודש דצמבר השנה שתי הפלגות מיוחדות שיוקדשו לבריאות.

שתי ההפלגות מתוכננות לצאת בתאריכים 1-14 ו-14-23 בדצמבר 2024 על סיפונה של האנייה Crystal Symphony.

ההפלגה הראשונה תצא ל-14 לילות מברצלונה לטמה (Tema) ותעבור בין היתר דרך גיברלטר, מרוקו, האיים הקנריים וכף ורדה. ההפלגה השנייה תצא ל-9 לילות מטמה לקייפטאון כולל עצירה בנמיביה.

מברצלונה לטמה. מסלול אחד מתוך שניים. צילום: Crystal Cruisesמברצלונה לטמה. מסלול אחד מתוך שניים. צילום: Crystal Cruises

שתי ההפלגות כוללות פעילויות שתוכננו בשיתוף פעולה עם תזונאים ומומחים ליוגה, מדיטציה וספורט.

כמו כן, בהפלגות יועברו הרצאות של מומחי בריאות למיניהם. בשתי ההפלגות יוצעו גם תכניות אימוני מוח דוגמת שיעורי ברידג' ושיעורי ציור. כמו כן יוצעו שירותי בריאות מותאמים אישית כגון דיקור, ארומתרפיה, מדיטציית מים וטיפולי פנים בספא Aurora של האנייה.

בגזרת האוכל, לאורחים יוצעו תפריטים שפותחו על ידי הצוות הקולינרי של חברת השייט בשיתוף עם התזונאית של קריסטל, דלילה רוגליירי.

כך למשל, יוצע תה צמחים בחדר ושייקים של ירקות טריים לימי גמילה בצום לסירוגין. נוסעים יוכלו גם להשתתף בשיעורי בישול של אוכל בריאות. ובאשר לסיורי חוף, הנוסעים יוכלו להירשם למה שהחברה מגדירה טיולי בריאות בטבע.

"אנחנו כל כך שמחים להציע לאורחי קריסטל את תכניות הבריאות החדשות שלנו בים, שגובשו במומחיות ובשיתוף פעולה עם כמה מהטובים בתעשיית הבריאות", אמרה התזונאית הראשית רוגליירי. עוד לדבריה, "בריאות נמצאת בחזית חייהם של כל כך הרבה מהאורחים שלנו וההפלגות הללו ימשיכו לעצב עידן חדש של חוויות יוצאות דופן עבור קריסטל".

כמה זה יעלה לכם?

זול זה לא. החל מ-5,000 דולר לאדם להפלגה של 14 לילות מברצלונה ל-טמה (Tema). והחל מ-3,500 דולר לאדם להפלגה של 9 לילות מ-טמה לקפייטאון.

*המחירים תקפים למועד הפרסום וזמינות החדרים עלולה להשתנות בכל עת.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםCrystal Cruises

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: