אא

עוד שלב בדרך לים: נמשכת בנייתה של האוריינט אקספרס

חברת Thordon זכתה במכרז המקדם את בנייתה של אניית המפרשים הראשונה של המותג האגדי האוריינט אקספרס, שישיק ב-2026 את המגה יאכטה המפוארת שעל סיפונה 54 סוויטות יוקרתיות בגודל ממוצע של 70 מ"ר

אניית האוריינט אקספרס. צילום: מתוך אתר האינטרנט של חברת Thordon אניית האוריינט אקספרס. צילום: מתוך אתר האינטרנט של חברת Thordon

יצרנית המיסבים Thordon זכתה במכרז לאספקת מיסבים משומנים במי ים ל- 
Orient Express Silenseas מגה יאכטה מנועית הנבנית בימים אלה עם שלושה מפרשים קשיחים בגובה של יותר מ-100 מטר.

האנייה צפויה לצאת להפלגה הראשונה שלה בשנת 2026 בשיתוף קבוצת המלונאות הצרפתית Accor. בשנת 2027 צפויה לצאת לים גם אחותה בדיוק באותו פורמט.

כלי השייט נבנה במתכונת ירוקה. כלומר, בתנאי מזג אוויר מתאימים, 3 התרנים יהיו מסוגלים לספק עד 100% מההנעה. נוסחת הנעה היברידית זו תשלב את כוח הרוח עם מנוע חדיש הפועל על גז טבעי נוזלי (LNG), כאשר הכוונה לעשות שימוש בעתיד במימן ירוק ברגע שטכנולוגיה זו תאושר לאניות נוסעים באוקיינוס במסגרת חזון ידידותי יותר לסביבה בקרוזים.

ב-Orient Express Silenseas - שמשקלה 25,600 טון, אורכה 220 מטר ועם קיבולת של 120 נוסעים - יהיו 54 סוויטות בגודל ממוצע של 70 מ"ר, כולל סוויטה נשיאותית המשתרעת על שטח עצום של 1,415 מ"ר. עוד יהיו בסיפון, שתי בריכות שחייה, מסעדות, בר, ספא ואמפיתאטרון.

Thordon זכתה במכרז שפרסמה ענקית בניית הספינות הצרפתית Chantiers de l'Atlantique, הבונה את האניות עבור אוריינט אקספרס. המכרז הוא לספק מיסבי מדחף המשומנים במי ים ולא במשנים לשתי האניותהיוקרה.

ניל מקדונלד, מנהל אזורי ב-Thordon בצפון אירופה ואפריקה: "עבור כלי שייט אלה המתמקדים בסביבה, מערכת המיס ים המשומנים בשמנים לא הייתה באה בחשבון, ולמרות של-Chantiers de l' יש ניסיון עם מערכת המיסבים המשומנת במי ים של COMPAC, עדיין היינו צריכים לעבור תהליך במכרז ארוך ומורכב. אני מאמין שניצחנו את ספקי המיסבים המשומנים במים המתחרים בזכות הסבלנות, המוניטין שלנו ובסופו של דבר, מוצר בעל ביצועים טובים בהרבה. ה-COMPAC של Thordon יתרום משמעותית להפחתת ההשפעה הסביבתית ועלויות התחזוקה של כלי השיט".

עוד נמסר מהחברה כי כיום יש יותר מ-40 ספינות מסחריות עם מערכות הנעה בעזרת רוח ו-16 נוספים בהזמנה.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: