אא

דיסני ביפן: נחתם הסכם לבניית ספינה חדשה לשוק היפני

חברת MEYER WERFT תבנה ספינת תענוגות מסוג Disney Wish Class עבור חברת Oriental Land המפעילה את פארקי השעשועים של דיסני ביפן. :המטרה להביא את הקסם של דיסני לשוק היפני בפעם הראשונה"

דיסני ביפן. צילום: MEYER WERFT דיסני ביפן. צילום: MEYER WERFT

חברת MEYER WERFT הודיעה כי תבנה עבור חברת Oriental Land (OLC) ספינת תענוגות מסוג דיסני Wish שתשייט בשוק היפני. החוזה לבניית הספינה נחתם אתמול (ג') בטוקיו.

האונייה החדשה אמורה להימסר בשנת 2028.

חברת OLC, המחזיקה ומפעילה את פארקי השעשועים של דיסני ביפן, צפויה להתחיל בהפעלת הספינה עד תחילת 2029.

חברת Oriental Land הגיעה להחלטה להיכנס לעסקי השייט ביפן, במטרה "להביא את הקסם של שייט דיסני לשוק היפני בפעם הראשונה", נמסר מהחברה.

ברנד איקנס (Bernd Eikens), מנכ"ל קבוצת MEYER: "אני שמח מאוד לחתום על החוזה הזה היום ולזכות ב-OLC כלקוח חדש מיפן. הזמנה זו תורמת לפיתוח ארוך הטווח של בניית ספינות בפפנבורג. עם ההזמנה החדשה הזו, אנו מצפים להמשיך את הקשר שלנו עם דיסני ולעבוד עם חברת Oriental Land, שגם לה יש מערכת יחסים ארוכת שנים עם דיסני, כלקוח חדש. זהו איתות חזק לבניית ספינות בפפנבורג ומראה כי חברות מכל העולם מסתמכות על האיכות של MEYER WERFT".

תומס מזלום (Thomas Mazloum), נשיא דיסני חוויות: "יש לנו קשרים ארוכי טווח גם עם MEYER WERFT וגם עם חברת Oriental Land. אנו שמחים לעבוד עם שתי החברות כדי ליצור חווית שייט של דיסני בשוק היפני".

MEYER WERFT כבר סיפקה את Disney Wish, הספינה הראשונה במחלקת Wish, לדיסני קרוז ליין בשנת 2022. שתי הספינות האחיות Disney Treasure ו-Disney Destiny כבר נמצאות בבנייה בפפנבורג ויימסרו ב-2024 וב-2025.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסני קרוז לייןיפןקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: