אא

סובלים מחום? חברת השייט שמציעה עד 20% להפלגות לאנטארקטיקה

חברת השייט האוסטרלית Aurora Expeditions, המפעילה ספינות Expeditions לפינות נידחות בגלובוס, יוצאת עם הצעה צוננת בחום הלוהט שלנו כאן במידל איסט: עד 20% הנחה למי שרוצה להגשים חלום להגיע לקוטב. אבל יש קטש

אנטארקטיקה. צילום: shutterstock אנטארקטיקה. צילום: shutterstock

חולמים להגיע לאנטארקטיקה?

חברת השייט האוסטרלית Aurora Expeditions, המפעילה ספינות Expeditions לפינות נידחות בגלובוס, יוצאת במבצע של עד 20% הנחה למבחר הפלגות ליבשת הקפואה. 

על פי החברה, המזמינים קרוז מהיום ועד ה-30 בספטמבר 2024, ייהנו מחיסכון של עד 20% בהפלגות לאנטארקטיקה שתצאנה במהלך השנה ובשנה הבאה ובנוסף.

חלק מההפלגות מוצעת עם החזר של עד 2,000 דולר לכרטיסי טיסה.

הקטש בסיפור שלא מדובר בהרפתקאה לכל כיס. להפלגות של החברה לקוטב תג מחיר גבוה מאוד של החל מ-10,500 דולר להפלגה של 12 ימים ועד סכום אסטרונומי של 35,000 דולר ל-35 ימים להפלגה לפינה הקפואה ביותר בכדור הארץ.

מנכ"ל Aurora Expeditions, מייקל הית' (Michael Heath):

"הספינות הקטנות שלנו מבטיחות הרפתקאות גדולות, ואנחנו נרגשים להיות מסוגלים להציע ערך גדול עוד יותר עבור הנוסעים שלנו לעונות הקרובות שלנו באנטארקטיקה ובאזור הארקטי על גבי האורורה.

המסעות של Aurora Expeditions פותחים לנוסעים שלנו את היופי של הפינות הנידחות והמרחבים הקפואים של אנטארקטיקה ועד לפלאי הפיורד האפי של גרינלנד, הקרחונים וחיות הבר של ספיצברגן – ארכיפלג באוקיינוס הארקטי באמצע הדרך מנורבגיה לקוטב הצפוני ועוד.

הספינות הקטנות והחדישות שלנו וצוות המשלחת ברמה עולמית, מבטיחים אינסוף הזדמנויות להרפתקה".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אנטרקטיקהקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: