אא

נמל לוס אנג'לס מתרחב: מסוף מכולות ימי חדש ועצום בדרך

הפרויקט החדש ישדרג את תשתיות המטענים, יאפשר עגינת אוניות מהדור הבא ויתרום ליצירת מקומות עבודה חדשים. מנכ"ל הנמל: “זו הפעם הראשונה מזה דור, שהנמל מתכנן לבנות מסוף מכולות חדש שייתן מענה לביקוש בשרשרת האספקה הגלובלית"

נמל לוס אנג'לס. צילום: shutterstock נמל לוס אנג'לס. צילום: shutterstock

נמל לוס אנג'לס מתרחב. פרסם מכרז לפיתוח "פיר 500" - מסוף מכולות ימי חדש המוצע לאורך תעלת פיר 400.

“זו הפעם הראשונה מזה דור, שנמל לוס אנג'לס מתכנן לבנות מסוף מכולות חדש שייתן מענה לביקוש בשרשרת האספקה הגלובלית לשנים רבות קדימה", אמר מנכ"ל נמל לוס אנג'לס, ג'ין סרוקה. עוד לדבריו, “פיתוחו של המסוף הנקי והמתקדם ביותר האפשרי, יחזק את היעילות והקיימות שלנו, תוך יצירת מקומות עבודה חדשים בקהילה".

לפי ההצעה, שטח המסוף החדש יעמוד על כ-809.4 דונם, ויכלול שני רציפים חדשים וכ-914.4 מטרים של רציף חדש לשימוש.

עוד נמסר כי האתר, הממוקם במים עמוקים טבעיים בקצה הדרומי של אי הטרמינלים של הנמל, צפוי לשפר משמעותית את יעילות הטיפול במטען, שכן יאפשר קבלת אוניות מטען גדולות ומתקדמות מהדור הבא.

האתר המוצע לפיר 500, ממוקם מדרום לפיר 400 - כיום מסוף המכולות הגדול ביותר בנמל. "במשך עשרות שנים שמר הנמל על ראייה קדימה, תוך בחינת תוכניות להרחבת כושר הטיפול במטען בהתאם לגידול בביקוש. כחלק מכך, הנמל זיהה שטח תת-ימי של 502 דונם, תשתית שנוספה במהלך בניית פיר 400 הסמוך, שהושלמה בשנת 2002. פרויקט פיר 500 יאפשר לנמל לנצל תשתית קיימת זו.

עוד מציינים בנמל כי תהליך הפיתוח המוקדם יכלול את כל הבדיקות הסביבתיות הנדרשות על פי חוק איכות הסביבה של קליפורניה (CEQA) והחוק הלאומי למדיניות סביבתית (NEPA). כל שלבי הפרויקט – מהפיתוח המוקדם, דרך קבלת ההיתרים ובדיקות הסביבה ועד לבנייה מלאה והפעלה – צפויים להימשך כ-10 שנים.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםנמל לוס אנג'לס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: