אא

שולחן שמור: חברות הקרוזים גובות דמי ביטול במסעדות היוקרה

הזמנתם ולא הגעתם - שילמתם. עוד ועוד חברות שייט דוגמת NCL ורויאל קריביאן גובות דמי ביטול מנוסעים שהזמינו מקום במסעדות היוקרה ולא הגיעו או לא ביטלו בזמן. כמה תשלמו?

הזמנתם ולא הגעתם - שילמתם. צילום: shutterstock הזמנתם ולא הגעתם - שילמתם. צילום: shutterstock

מגמה חדשה בתעשיית השייט: עוד ועוד חברות קרוזים משנות את הכללים במסעדות המיוחדות שלהן באוניות - גובות דמי ביטול במסעדות היוקרה על הסיפון.

מטרת המהלך: ניהול מוקפד יותר של ההזמנות, ושמירה על זמינות המקומות למי שבאמת מעוניינים ליהנות מחווית האוכל המיוחדת.

למדיניות זו מצטרפת ענקית השייט NCL, שהחלה לגבות 10 דולר לאדם ממי שהזמינו ולא ביטלו בזמן הזמנה שעשו למסעדה מיוחדת. "כדי לאפשר ליותר אורחים ליהנות מהמסעדות המיוחדות, יחול חיוב של 10 דולר לאדם אם הזמנה שנקבעה לא מבוטלת או לא מעודכנת לפחות שעתיים לפני הזמן שנקבע", כך מסבירה החברה באתר האינטרנט שלה. 

גם Royal Caribbean מנהיגה מדיניות ביטולים במסעדות המיוחדות שלה. רויאל קריביאן גובה דמי ביטול של 25-50 דולר במסעדות היוקרה שלה, אף היא במטרה לשמור על זמינות המקומות ולהבטיח חוויית אוכל לכל הנוסעים.

על פי אתר האינטרנט של רויאל קריביאן, ניתן לשנות או לבטל את ההזמנה למסעדה מיוחדת דרך “My Royal Cruise” באתר עד 24 שעות לפני מועד ההזמנה. במידה ומבטלים בתוך פחות מ-24 שעות מההזמנה או לא מופיעים (No-Show), יחול תשלום של 25 דולר לאדם. 

ישנן מסעדות מסוימות שדמי הביטול בהן גבוה אף יותר. כך למשל, נגבים דמי ביטול של 50 דולר לאדם במסעדות כמו: Empire Supper Clu, Lincoln Supper Club, Omakase, Royal Railway ועוד. 

ברויאל קריביאן מבהירים כי מדיניות זו לא חלה על אורחים שברשותם חבילת אוכל (Dining Package) או שהזמינו במסגרת סוויטות Star Class. כלומר, הם פטורים מתשלום דמי אי-הגעה או ביטול. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCLROYAL CARIBBEAN

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: