למבוגרים בלבד: חברת השייט משיקה מודל תעריפים חדשני
חברת השייט בבעלותו של המיליארדר הססגוני, ריצ'רד ברנסון, משיקה את VoyageFair Choices: דרך חדשה להזמין הפלגות עם יותר שקיפות וגמישות. מנכ"ל החברה: "אין כאן טריקים או אותיות קטנות, אלא דרך קלה להזמין הפלגה בביטחון"

חברת השייט למבוגרים בלבד, Virgin Voyages, תשיק ב-7 באוקטובר 2025 את VoyageFair Choices – מודל תעריפים חדש שנבנה ישירות על סמך משוב מהנוסעים ("Sailors") ומסוכני נסיעות ("First Mates").
על פי הודעת החברה, המודל החדש מתמקד בארבע מטרות עיקריות: לספק לנוסעים שקיפות במחירים, לאפשר השוואה נוחה מול חברות מתחרות, להציע אפשרויות גמישות ותחרותיות בהתאם לתקציבים שונים, ובעיקר - להעניק יותר אפשרויות בחירה.
מנכ״ל החברה, נירמל סברימוטו: “נוסעים מצפים לשקיפות ולבחירה כשמדובר בטיסות ובמלונות, Virgin Voyages היא הראשונה להביא את אותה פשטות ומבנה תמחור לעולם ההפלגות. אין כאן טריקים או אותיות קטנות, אלא דרך קלה להזמין הפלגה בביטחון, בידיעה שברגע שתעלו לסיפון תחוו את וירג'ין במלוא העוצמה: חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת".
יועץ בכיר וחבר דירקטוריון, ג’ון לאבל, הוסיף: “הציפיות של מטיילים משתנות במהירות. אנשים רוצים יותר גמישות, יותר שקיפות ויותר שליטה באופן שבו הם מתכננים חופשה. וירג'ין כבר שינתה את המשמעות של הפלגה, וכעת עם VoyageFair Choices היא משנה את האופן שבו אנשים מזמינים. זה מודל שנבנה עבור המטייל המודרני, ועוד הוכחה לכך שוויקט’ן דוחפת את התעשייה קדימה".
המודל החדש מציע שלוש רמות מחיר עבור חדרים מסוג Sea Terrace ומטה:
Base Fare: האופציה החסכונית ביותר, ללא החזר כספי. כוללת חבילת WiFi בסיסית למכשיר אחד לנוסע (מיועדת לרשתות חברתיות, הודעות וגלישה קלה). חלון הזמנות למסעדות נפתח 15 יום לפני ההפלגה. לא ניתן לשנות שמות, חדרים או תאריכים. מתאים לנוסעים עם תכניות סגורות שמעדיפים חיסכון ישיר.
Essential Fare: קרוב ביותר למה שהנוסעים מכירים כיום. כולל WiFi קלאסי למכשיר אחד לנוסע (מדיה חברתית, גלישה, שיחות אודיו), חלון הזמנות למסעדות של 45 יום, ואפשרות לשינוי תאריכים באמצעות קרדיט עתידי. ניתן לשנות שמות לנוסעים, שניים עד ארבעה.
Premium Fare: מציע את מירב היתרונות: חלון הזמנות למסעדות של 60 יום (שהיה בעבר זמין רק לסוויטות), WiFi פרימיום לשני מכשירים לנוסע כולל סטרימינג, קרדיט בר (Bar Tab) מובנה, וקו שירות עדיפות להזמנות מוקדמות.
עבור נוסעי RockStar ו-Mega RockStar תינתן הטבה נוספת: חלון הזמנות למסעדות של 120 יום מראש, המוקדם ביותר בכל האונייה. כל שאר ההטבות נשארות כפי שהיו.
בנוסף, החברה תציג מעתה את דמי השירות (טיפים) כפריט נפרד בעת ההזמנה. הסכום הכולל של ההפלגה אינו משתנה: ניתן לשלם מראש במחיר מוזל של 20 דולר לנוסע ללילה או לשלם על הסיפון ב-22 דולר לנוסע ללילה. לאחר מכן, אין חיובי שירות נוספים ואין ציפייה לטיפים.
מה שלא משתנה הוא לב החוויה: Always Included Luxury - חבילת הכל כלול יוקרתית בשווי של מעל 1,000 דולר, הכוללת מסעדות שף, חוגי כושר קבוצתיים ללא הגבלה, WiFi, משקאות קלים ומים מוגזים, ובידור פורץ גבולות.
סברימוטו סיכם: “2025 הייתה שנה שיא. זכינו שלוש שנים ברצף בפרס חברת השייט הטובה ביותר ל’ספינות ענק’ של Travel + Leisure ואנחנו המותג המוביל לחופשות למבוגרים בלבד. אבל אנחנו רק מתחילים. VoyageFair Choices היא דרך חדשה לשים את האנשים במרכז ולפתוח את הדלתות ליותר מטיילים שיחוו את השמחה, הקשר והחופש שבהפלגה איתנו".