אא

הלוואי עלינו: כמה נוסעים מגיעים בספינות תענוגות לנמל לוס אנג'לס?

נמל לוס אנג'לס, מהעמוסים בעולם, פרסם מכרז להקמה ותפעול של טרמינל חדש ושיפור הטרמינל הקיים בכדי לתת מענה לביקושי שיא והגידול הצפוי בתנועת נוסעי השייט המגיעים לנמל. כל המספרים

נמל לוס אנג'לס. צילום: shutterstock נמל לוס אנג'לס. צילום: shutterstock

נמל לוס אנג'לס, מהעמוסים בעולם, פרסם מכרז לפיתוח ותפעול של טרמינל חדש חיצוני ופיתוח והפעלת הטרמינל הקיים בכדי לתת מענה לספינות שייט גדולות יותר. את ההצעות יש להגיש עד יום ג', 12 בנובמבר בשעה 15:00. 

הנמל החיצוני צפוי לכלול 46 עד 50 מקומות עגינה ושיתרע על שטח של 13 דונם של קרקע אחורית, שני רציפים קיימים ו-20 דונם של חניה פוטנציאלית מחוץ לאתר עם כ-2,300 מקומות. הטרמינל הקיים משתרע על שטח של 22 דונם ויכלול חניה, שני רציפי שייט (90-93), שני מבני טרמינל ומבנה טיפול בכבודה.

בשנתיים האחרונות יותר מ-200 ספינות תענוגות הגיעו ללוס אנג'לס ובמהלך 5 השנים הבאות צפוי גידול נוסף בנוסעי השייט ובהתאם ההשפעה על הכלכלה המקומית, כאשר ספינות גדולות יותר של 4,000 נוסעים יפנו לנמל. עוד נמסר מנמל לוס אנג'לס שכל ספינת תענוגות הפוקדת את הנמל מייצרת יותר ממיליון דולר בפעילות כלכלית מקומית.

מנכ"ל הנמל, ג'ין סרוקה: "ראינו ביקוש מוגבר להפלגות מהחוף של לוס אנג'לס במהלך השנים האחרונות, עם שיא של 1.3 מיליון נוסעי שייט בשנת 2023 ועם תחזית צמיחה נוספת. הפרויקטים הללו יאפשרו לנו להרחיב מאוד את הקיבולת העסקית שלנו תוך מתן החוויה והנוחות הטובות ביותר עבור נוסעי השייט".

מייק גאלווין, מנהל פיתוח נדל"ן מסחרי בנמל: "במהלך 20 השנים האחרונות, הנמל שלנו השקיע למעלה ממיליארד דולר בשיפור תפעול ותשתית. "שני פרויקטי הטרמינל המוצעים מייצגים את השלב הבא של השקעה זו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לוס אנג'לסקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: