אא

קבוצת קרניבל: שיפור של כ-500 מיליון דולר ברווח הנקי ברבעון השני של 2024

קבוצת קרניבל, חברת השייט הגדולה בעולם, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2024 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2023. ג'וש ויינשטיין, מנכ"ל החברה: "הישגים פנטסטיים"

קרניבל. צילום: shutterstock קרניבל. צילום: shutterstock

קבוצת קרניבל (Carnival Corporation & plc) פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2024, כולל תחזיות עדכניות לרבעון השלישי של 2024 ולשנה כולה. 

חברת השייט הגדולה בעולם השולטת על כמחצית משוק הפלגות הנופש העולמי ובבעלותה מותגי שייט שונים דוגמת קרניבל קרוז ליין פרינסס קרוזס וקוסטה קרוזס, מדווחת כי רשמה ברבעון השני שיפור של כ-500 מיליון דולר ברווח הנקי בהשוואה ל-2023, רווח נקי שעלה על תחזית חודש מרץ בכמעט 170 מיליון דולר.

עוד דיווחה הקבוצה, שבעל המניות העיקרי בה הוא מיקי אריסון בנו של המייסד תד אריסון, הרווח התפעולי ברבעון השני השנה עמד על 560 מיליון דולר, כמעט פי חמישה מרמות 2023. שיא EBITDA מתואם ברבעון השני של 1.2 מיליארד דולר, גידול של למעלה מ-75% בהשוואה לשנת 2023 וביצועים טובים יותר מ-150 מיליון דולר. כמו כן, רשמה ברבעון השני שיא בהכנסות של 5.8 מיליארד דולר, עם תשואות שיא.

קרניבל. צילום: shutterstockקרניבל. צילום: shutterstock

תשואות הרווח הגולמי עלו בכמעט 50 אחוז בהשוואה ל-2023 והתשואות נטו (במטבע קבוע) עלו על רמות 2023 ביותר מ-12 אחוזים.

עוד מדווחת החברה כי עלויות השייט ליום עגינה תחתון זמין ("ALBD") עלו ב-4.0 אחוזים בהשוואה לשנת 2023. עלויות השייט המתואמות למעט דלק ל-ALBD (במטבע קבוע) היו בקנה אחד עם השנה הקודמת וטובות יותר מתחזית חודש מרץ, בין השאר בשל חיסכון בעלויות.

עוד עולה מנתוני החברה כי סך ההפקדות של הלקוחות הגיעו לשיא של 8.3 מיליארד דולר ושברו את השיא הקודם שעמד על 1.1 מיליארד דולר (7.2 מיליארד דולר נכון ל-31 במאי 2023).

מנכ"ל Carnival Corporation & plc, ג'וש ויינשטיין: "עשינו צעדים מדהימים בשיפור הפעילות המסחרית שלנו, חלוקה אסטרטגית מחדש של הרכב התיק שלנו וגיבוש תוכניות צמיחה, תוך חיזוק הצוות הגלובלי שלנו. על רקע המאמץ הזה, סגרנו עוד רבעון עם שיאים. הפעם על פי הכנסות, הכנסות תפעוליות, הפקדות לקוחות ורמות הזמנות, אנחנו חורגים מהתחזיות שלנו בכל מדד. בהתבסס על המשך מגמות הביקוש החזקות, אנו צופים בהמשך השנה תשואות נטו שצפויות להגיע לרמה הגבוהה ביותר ודוחפות אותנו לקראת תשואות דו-ספרתיות על ההון המושקע. אנחנו מאוד מרוצים מהאצת הביקוש המתמשכת לשנת 2025 ואילך, המתבססת על ההישגים הפנטסטיים בשנת 2024 עד כה. מסלול חיובי זה הוא עדות לביצוע המוצלח של מאמצי יצירת הביקוש שלנו והענקת חוויות חופשה יוצאות דופן פעם אחת על הסיפון".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרניבל קרוזקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: