אא

אופנה בלב ים: הכירו את קפטנית הספינה שהשיקה קולקציית תכשיטים בהשראת הים

קיית מקיו הייתה האישה האמריקאית הראשונה שהפכה לקפטנית של מגה ספינת תענוגות ועכשיו, לקורות החיים שלה נכנס טייטל נוסף: פרזנטורית של קולקציית תכשיטים חדשה בהשראת הים. היכן קונים וכמה עולים התכשיטים?

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

שיתוף פעולה יוצא דופן בתעשיית השייט: קפטן קיית מקיו, האישה האמריקאית הראשונה שהפכה לקפטנית של מגה ספינת תענוגות, השיקה קולקציית תכשיטים בהשראה ימית בשיתוף עם חברת התכשיטים Dune Jewelry & Co.

קפטן קיית וחברת התכשיטים איחדו כוחות ויצרו את Captain Kate x Dune - קולקציית התכשיטים שכאמור משלבת מוטיבים בהשראת הים - החל מעוגנים ועד בתולות ים. חברת Dune Jewelry & Co, שנוסדה בשנת 2010 על ידי הולי דניאלס כריסטנסן במסצ'וסטס, מייצרת תכשיטים בעבודת יד. "אני מאוד גאה בקולקציה ש-Dune ואני יצרנו יחד", אמרה קפטן קיית.

מחירים והיכן קונים

קולקציית התכשיטים של Captain Kate x Dune כוללת עשרות פריטים במחירים הנעים בין 50 ל-500 דולר וזמינים לרכישה באתר חברת התכשיטים. הקליקו כאן לרכישה.

30 שניות על קפטן קיית מקיו

בשנת 2015 נרשם חידוש בתעשיית הספנות כאשר אשת ימיה אמריקאית מונתה כקפטן של אניית קרוז. בכבוד זכתה קיית מקיו, אז בת 37, עם ניסיון של 15 שנים בתחום הספנות. ההגאים של הספינה סלבריטי-סאמיט הופקדו בידיה. ספינה זו של חברת סלבריטי משיטה 2,158 תיירים ו-950 אנשי צוות. מקיו היא ילידת סן-פרנסיסקו ולפי דבריה לאתר האינטרנט "קרו-סנטר" היא התאהבה בים בהיותה בת 12 תוך כדי מסע קרוז עם הוריה בים הקריבי. תוך כדי לימודיה בקליפורניה שימשה מקיו כקאדט על סיפון אנייה. כאשר הייתה לקצינת ימיה היא הצטרפה לצוות הפיקוד של Jewel of the Seas - ספינה של רויאל-קריביאן, בחלוף 4 שנים מונתה לקפטן אנייה בחברת הבת סלבריטי. לדבריה, מסעה לפסגה לא נתקל בקשיים מיוחדים בשל היותה אישה. "היו שם הרבה אנשים תומכים, כולל קפטנים שהדריכו אותי". כדי לזכות בדרגת הקפטן צריך לבלות בים לפחות 8 שנים. "עמדתי בזה", היא אומרת.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: