אא

טסות לארץ? אלה 3 חברות התעופה שיטיסו את נוסעי חברת השייט P&O Cruises

חברת השייט הבריטית הוותיקה, P&O Cruises, עדכנה כי חתמה עם 3 חברות תעופה כשותפות שלה לעונת החורף 2024/2025. נשיא החברה: "אנו מכירים בכך שטיסות הן חלק מרכזי בחוויית החופשה"

P&O Cruises. צילום: shutterstock P&O Cruises. צילום: shutterstock

חברת השייט P&O Cruises, שמאחוריה מורשת של מעל 185 שנה וצי של 7 ספינות המשייטות בכ-70 יעדים בעולם, הציגה את חברות התעופה השותפות שלה לעונת חורף 2024-2025.

על פי P&O Cruises, חברות התעופה הן: TUI Airways, Norse Atlantic ו-Virgin Atlantic שיפעילו טיסות להפלגות של החברה באיים הקאריביים.

חברת הלואו קוסט הנורבגית Norse Atlantic, המפעילה טיסות ארוכות טווח בעיקר בין אירופה לארה"ב ולא טסה לישראל, תפעיל טיסה שבועית בימי שישי ממנצ'סטר אנגליה לברבדוס בין התאריכים 24 בנובמבר 2024 ועד 25 במרץ 2025. כמו כן, תפעיל טיסה בימי שבת מלונדון גטוויק ומנצ'סטר לברבדוס במטוסי דרימליינר, בואינג 787.

חברת התעופה TUI Airways, הנחשבת לאחת מחברות השכר הגדולות בעולם המפעילה טיסות מאנגליה ואירלנד ליעדים שונים בעולם אך לא לישראל, תפעיל טיסות בימי שישי ושבת מלונדון גטוויק, ברמינגהאם ומנצ'סטר לברבדוס. חברת התעופה תציע גם טיסות אזוריות מאדינבורו, קרדיף, בלפסט, בריסטול, בורנמות', גלזגו וניוקאסל בתאריכי יציאה נבחרים, אף היא במטוסי דרימליינר, בואינג 787.

חברת Virgin Atlantic, שחגגה השבוע יום הולדת 40 להיווסדה, תפעיל מטוס איירבס A350 בתצורת של 3 מחלקות מלונדון הית'רו בימי שישי אחת לשבועיים ללקוחות חברת השייט. כזכור, וירג'ין אטלנטיק עצרה את הפעילות לתל אביב עם תחילת המלחמה אך היא צפויה לחזור ולהפעיל את הקו בספטמבר. עוד נזכיר כי החברה חתמה לא מזמן על הסכם קוד שייר עם אל על. במסגרת ההסכם, יוכלו לקוחות שתי החברות לטוס ללונדון בטיסות אל על ושל וירג'ין בקוד משותף: קוד אל על (LY) יתווסף לטיסות של וירג'ין בקו, והקוד של וירג'ין אטלנטיק (VS) יתווסף לטיסות שמופעלות על ידי אל על. גם חברי המועדונים של החברות ייהנו מהטבות הדדיות.

וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstockוירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock

נשיא P&O Cruises, פול לודלו (Paul Ludlow): "אנו מכירים בכך שטיסות הן חלק מרכזי בחוויית החופשה, ולכן אני שמח על השותפות עם חברות התעופה. האיים הקריביים הם, ותמיד היו, יעד חלומי וספינת הדגל ששופצה לאחרונה Britannia והספינה Arvia החדשה ביותר בדרגתExcel , תתבסס שוב בהיצע ברבדוס במסלולי הפלגה לאיים מרהיבים ביופיים באזור".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםוירג'ין אטלנטיקTUINorse Atlantic

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: