אא

פרינסס קרוזס: לא תאמינו איזה הטבות יש למזמינים קרוז

חברת השייט השיקה את ה-Captain's Circle Loyalator Accelerator - תכנית נאמנות חדשה המציעה שלל הטבות למזמינים הפלגות בין ה-1 באוגוסט ל-1 בדצמבר 2024 ואלה הן

פרינסס קרוזס. צילום: Shutterstock פרינסס קרוזס. צילום: Shutterstock

חברת השייט פרינסס קרוזס הכריזה על תכנית חדשה בשם: Captain's Circle Loyalator Accelerator.

התכנית מציעה ללקוחותיה כפל נקודות לקרוז ברכישת ה-Captain's Circle Loyalty Accelerator, כולל חבילות פרינסס פלוס ופרימייר.

כל מי שירוכש קרוז בהפלגות של פרינסס שיוצאת בין ה-1 באוגוסט ל-1 בדצמבר 2024 יחד עם חבילות האירוחPrincess Premier  אוPrincess Plus , יצבור כפל נקודות בתוכנית הלקוח הנאמן וכך יתקדם מהר יותר לעבר הדרגה הבאה.

תכנית Captain's Circle Loyalator Accelerator כוללת 4 דרגות:

זהב: לאחר ההפלגה הראשונה, האורחים מתקדמים לדרגת זהב. הדרגה כוללת הטבות כמו הצעות ייחודיות למקדימים להזמין, אירוע על הסיפון לחברים בלבד וגישה ל-Circle Host המשולב.

כסף: לאחר מימוש 3 הפלגות או 30 ימי שייט בסך הכול, האורחים יקבלו את כל הטבות דרגת זהב ובנוסף, גישה בלעדית ונפרדת לשירות העזרה לאורח באנייה ושדרוג תכנית הגנת החופשה של פרינסס לרמת פלטיניום.

פלטינה: עם 5 הפלגות או 50 ימי שייט, האורחים יקבלו את כל ההטבות בדרגת כסף ובנוסף גם 50% הנחה על חבילותMedallionNet  ועשרה אחוזי הנחה על טיפולים בספא לוטוס וגישה לטרקלין פלטינום ועלית.

עילית: עם 15 הפלגות או 150 ימי שייט, האורחים יקבלו האורחים יקבלו את כל ההטבות בדרגת כסף ובנוסף גם 10% הנחה בחנויות של פרינסס, 10% הנחה על סיורי חוף, אירוע טעימות יין ומתאבנים ללא תשלום בערבים רשמיים, תה אחר הצהריים בחדר, שירותי כביסה ומשחת נעליים, ועדיפות בירידה מהאנייה. אורחים המזמינים את פרינסס פלוס או פרינסס פרימייר מוסיפים שירותים פופולריים כמו WiFi, משקאות, ארוחות מיוחדות, קינוחים, שיעורי כושר ועוד.

ג'ון פדג'ט, נשיא פרינסס קרוזס: "Princess Premier ו-Princess Plus הם הדרך הטובה ביותר לחוות את פרינסס ולהציע את התמורה הטובה ביותר בעסקי החופשות. תכנית מאיץ הנאמנות מעניקה לאורחים המוערכים ביותר שלנו עוד יותר סיבות להפליג עם החבילות המובילות בתעשייה שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: