בלי צפיפות ובלי רעש: חברת השייט שמציעה קרוזים רגועים בהנחות של עד 40%
הפוך על הפוך: חברת השייט Holland America Line משיקה קמפיין חדש המתמקד דווקא במה שאין לה: ספינות גדולות עם פארקי שעשועים גדולים ועוד. סמנכ"לית השיווק: "הקמפיין מציג בדיוק את ההבדלים שמייחדים אותנו עבור מי שמחפש אלטרנטיבה אמיתית להמוניות ולרעש"

חברת השייט Holland America Line מקבוצת קרניבל, יוצאת בקמפיין חדש בשם "חופש מרענן" המתמקד דווקא במה שאין לה ובתכונות שהיא גאה לא להציע.
הקמפיין מדגיש את העובדה ש-Holland America Line לעולם לא תהיה בקריביים עם ספינות ענק, פארקי שעשועים על המים, חופים עמוסים וסיפונים צפופים. במקום זאת, החברה מבליטה את העובדה שהאורחים שלה נהנים מאומנות הנסיעה הרגועה בים, על גבי צי ספינות בגודל אידיאלי שמאפשרות להתחבר לעולם ולמשפחה בקצב נעים, עם חוויית בריכה ייחודית ורגועה. כמו כן, מציעה את תוכנית הדגים הטריים העולמית וארוחות בהשראת היעדים וכן, את האי הפרטיHalf Moon Cay .
"למעלה מ-150 שנה אנו מעצבים חוויות שייט ייחודיות", אמרה קייסי קול, סמנכ"לית השיווק של החברה. "הקמפיין הנוכחי מציג בדיוק את ההבדלים שמייחדים אותנו עבור מי שמחפש אלטרנטיבה אמיתית להמוניות ולרעש".
הקמפיין כולל גם מבצע תחת השם Travel By Sea, מציע הנחות של עד 40% על מבחר הפלגות לקריביים ולמקומות נוספים. המבצע יימשך עד 31 ביולי וכולל בין היתר גם הפלגה חינם לילדים עד גיל 18 כאורחים שלישי ורביעי; ו-50% הנחה על פיקדונות לאורחים ראשון ושני בהפלגות נבחרות.
המבצע תקף להפלגות מסתיו 2025 ועד אביב 2026, באורך של יום אחד ועד 56 ימים, ליעדים טרופיים כמו קריביים, מקסיקו, תעלת פנמה וכן, אסיה, אוסטרליה/ניו זילנד, האיים הפולינזיים, הוואי, דרום אמריקה/אנטארקטיקה ועוד. ההזמנות חייבות להתבצע כאמור עד 31 ביולי 2025.
חברת השייט מציעה לשלב את המבצע החדש כאמור גם עם תוכנית הפרימיום שלה Have It All הכוללת בין היתר, סיורי חוף, חבילת שתייה יוקרתית, ארוחות במסעדות שף מיוחדות וחבילות WIFI.