אא

WOW: קבלו הצצה ראשונה לאניית היוקרה החדשה של Regent Seven Seas

האנייה Seven Seas Prestige, ראשונה מקטגוריית ה-Prestige הצפויה להימסר ב-2026 במשקל של 77,000 טון ותפוסה של 850 נוסעים, תהפוך לאנייה הגדולה ביותר בצי החברה

צילום מתוך סרטון היוטיוב שפרסמה Regent Seven Seas צילום מתוך סרטון היוטיוב שפרסמה Regent Seven Seas

חברת השייט Regent Seven Seas סיפקה הצצה ראשונה לספינה החדשה Seven Seas Prestige. בשלב זה שחררה וידאו ראשוני רק על המראה החיצוני של הספינה האולטרה-יוקרה מהדור הבא המתוכננת להימסר ב-2026.

על פי הודעת החברה, הספינה תהיה הראשונה במחלקת הפרסטיג' החדשה של Regent Seven Seas כאשר השנייה ממחלקה זו צפויה להימסר בשנת 2029. מחלקת הפרסטיג' היא הראשונה מזה 10 שנים ומגיעה בעקבות ספינות האקספלורר-קלאס המצליחות שהחברה השיקה: Seven Seas Splendor ב-2020, Seven Seas Explorer ב-2016 ו-Seven Seas Grandeur בשנת 2023 והאחרונה מקטגוריה זו.

אניית ה-Prestige במשקל של 77,000 טון ותפוסה של 850 נוסעים, תהפוך לאנייה הגדולה ביותר בצי של ריג'נט. עוד הודיעה החברה כי הספינות בדרגת הפרסטיג' יציגו קטגוריות אירוח חדשות וחוויות אוכל. 

אנדריאה דמרקו, נשיאת Regent Seven Seas: "זהו רגע היסטורי באמת עבור Regent Seven Seas, שכן אנו קוראים לאניה הבאה שתצטרף לצי המפואר ביותר בעולם כ-Seven Seas Prestige ולחשוף את העיצוב החיצוני המלוטש של. הספינה החדשה והמדהימה הזו תהיה התגלמות של אלגנטיות נצחית, שתדגים את המחויבות של ריג'נט למצוינות שבאה לידי ביטוי בכל היבט של העיצוב העל שלה ותשדר אווירה של תחכום ועידון".

עם הצטרפותה של Seven Seas Prestige, יגדל הצי של ריג'נט ל-7 ספינות. יצוין כי Regent Seven Seas Cruises היא חברה בת בבעלות מלאה של Norwegian Cruise Line Holdings Ltd.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: