אא

הכיוון למעלה: נשיפור בכל המדדים של נמל חיפה במחצית הראשונה של 2023

בנמל חיפה מסבירים שהשיפור במדדים נובע משיפורים בציוד, לצד יכולות גבוהות ומחויבות עובדי הנמל. כמו כן, בתחום המכולות בוצעה הגבהה והארכת זרוע לארבעה עגורני מכולות, כדי לקלוט אוניות מכולה ענקיות במסוף כרמל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

משרד התחבורה מפרסם את מדד השירות החצי-שנתי של נמלי ישראל מהם עולה כי נמל חיפה רשם שיפורים ניכרים במרבית המדדים.

זמן שהייה ממוצע של אוניית מכולות בנמל חיפה עמד במחצית הראשונה של השנה על 22 שעות. בשנה שעברה עמד הממוצע על 29 שעות.

שיפור נוסף נרשם בזמן ההמתנה הממוצע של אוניית מכולות (מהגעת האונייה לאזור הנמל ועד תחילת העבודה). זמן ההמתנה הממוצע עמד במחצית הראשונה של 2023 על 4.5 שעות, בהשוואה ל-7.2 שעות בממוצע ב-2022.

גם בתפוקת העבודה, קרי בכמות המכולות שעובדי הנמל פורקים או טוענים בשעה. הנמל סיים את החצי הראשון של 2023 עם 49.7 מכולות שנפרקו/נטענו בממוצע בשעה (לעומת 46.9 ו-46.6 בשעה בשנים 2022 ו-2021 בהתאמה).

בתפוקה ממוצעת לשעת שהיית אוניית מטען כללי עלה נמל חיפה משינוע 18.5 טון בממוצע בשנת 2021 ו-26.7 טון בשנת 2022 לשינוע 46 טון בשעה בשנת 2023.

נמל חיפה מוביל בנתוני ההמתנה הממוצעים, התפוקה לשעת עבודה וההמתנה הממוצעת על נמל אשדוד, נמל המפרץ ונמל הדרום.

בנמל חיפה מסבירים שהשיפור במדדים נובע משיפורים בציוד, לצד יכולות גבוהות ומחויבות עובדי הנמל. כמו כן, בתחום המכולות בוצעה הגבהה והארכת זרוע לארבעה עגורני מכולות, כדי לקלוט אוניות מכולה ענקיות במסוף כרמל.

אודי שרון, מנכ"ל חברת נמל חיפה אמר כי "2023 היא שנה משמעותית לנמל חיפה והשנה הראשונה שלו כחברה פרטית. אני גאה לראות את השיפור במדדי השירות במחצית הראשונה של השנה. העובדה שאנו מובילים כמעט בכל הפרמטרים, גם אל מול טרמינלים חדשים שנפתחו בשנתיים האחרונות מוכיחה שה-DNA של עובדי נמל חיפה הוא לא להסתפק בשום דבר שהוא פחות משירות מצוין ללקוחותינו".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל חיפה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: