אא

פזית בר עוז מונתה למנהלת חטיבת הקרוזים A-CRUISE בקבוצת אמסלם

בר עוז: "מתרגשת להוביל את חטיבת הקרוזים בקבוצה כשלנגד עיניי מטרה להופכה לאחת השחקניות המשמעותיות והבולטות ביותר בענף. יש לנו את כל הכלים הנדרשים לכך"

פזית בר עוז. צילום: יח"צ קבוצת אמסלם פזית בר עוז. צילום: יח"צ קבוצת אמסלם

מינוי חדש בשדרת הניהול בקבוצת אמסלם טורס: פזית בר עוז, מונתה למנהלת חטיבת הקרוזים A-CRUISE המשווקת חופשות שייט עצמאיות ומאורגנות ברחבי העולם.

בר עוז (45), כיהנה במשך 5 שנים בארגון כמנהלת פעילות מחלקת "פאנטסתי" שהתמחתה בשיווק טיולים מאורגנים וחבילות נופש לקהל הרחב. טרם מעברה לקבוצת אמסלם, בר עוז החזיקה תחת בעלותה משך 8 שנים את חברת Trip away שהתמחתה בטיולים מאורגנים וחבילות נופש. "כעת היא תיישם את הידע והניסיון המצטבר שצברה במהלך השנים האחרונות, בחטיבת הקרוזים בארגון שגדלה משמעותית ותנהל תחתיה עשרות עובדים", נמסר.

בר עוז: "אני מתרגשת להוביל את חטיבת הקרוזים בקבוצה כשלנגד עיניי מטרה להופכה לאחת השחקניות המשמעותיות והבולטות ביותר בענף. יש לנו את כל הכלים הנדרשים לכך. כחלק מהאסטרטגיה הכוללת אנו פועלים במרץ על השקתם של מוצרים חדשים המותאמים לקהל הישראלי, אשר צפויים להיחשף בחודשים הקרובים ולהביא עמם בשורה לענף".

חטיבת הקרוזים של אמסלם טורס, A-Cruise תפעל ממשרדיה החדשים בטירת הכרמל. מותגים נוספים בקבוצת אמסלם טורס שנוסדה בשנת 1983, נמנים בין היתר: "מסעות", "המטייל-אמריקה", "אמסלם מדיקל", חברת השילוח "מוריס א.רפאל", מלון מוזיאון דונה גרציה ועוד. 

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמסלם טורסקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: