אא

עוד ספינה בדרך: Celebrity Cruises החלה לבנות ספינה חדשה

חברת השייט מקבוצת רויאל קאריבין הודיעה כי האנייה החדשה שלה: Celebrity Xcel מסדרת Edge, תופעל באמצעות 3 סוגי דלקים לצמצום פליטות פחמן. מתי ולאן תבצע את הפלגת הבכורה שלה?

טקס "הנחת אבן פינה". צילום: Celebrity Cruises טקס "הנחת אבן פינה". צילום: Celebrity Cruises

חברת השייט Celebrity Cruises הודיעה כי החלה לבנות את הספינה החדשה ביותר שלה Celebrity Xcel מסדרת Edge.

כחלק מהמסורת הימית, בכירים מחברת השייט ומהמספנה במסגרת טקס הידוע כ"טקס המטבעות", הניחו מטבעות שהוטבעו על גבי פיסת הפלדה הראשונה של האנייה, המעניק לאנייה מזל טוב הן בתהליך הבנייה והן בהפלגות עתידיות.

טקס ''הנחת אבן פינה''. צילום: Celebrity Cruisesטקס ''הנחת אבן פינה''. צילום: Celebrity Cruises

האנייה צפויה להיות מונעת במנוע בעל יכולת שימוש בשלושה סוגי דלקים כולל מתנול, המהווה אבן דרך חשובה במסע של החברה בדרך ל-Destination Net Zero, החזון שלה לאפס פליטות עד שנת 2050.

האנייה צפויה לבצע את הפלגת הבכורה שלה בנובמבר 2025 בקריביים. בעונת הפתיחה שלה תפליג מפורט לודרדייל, במסלולי טיול של 7 לילות בין איי בהאמה, מקסיקו ואיי קיימן, פוארטו פלטה, סנט תומאס וסנט מרטן. ההפלגות פתוחות כבר כעת להזמנות.

"אנחנו לא רק מציינים את תחילת הבנייה, אלא אנחנו מניחים את הבסיס שעליו ייווצרו אינספור זיכרונות", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן גרופ. "אנחנו בונים את הספינה הראשונה שלנו בעלת יכולת שעוזרת לקדם את המעבר שלנו לפלטפורמת האנרגיה של העתיד".

לורה הודג'ס בת'ג', נשיאת סלבריטי קרוז הוסיפה ואמרה: "אנו אסירי תודה על המשך השותפות של צוות Chantiers de l'Atlantique עם העיצוב החדשני והמאפיינים ברמה עולמית של הספינות האהובות שלנו מסדרת Edge. זו תהיה גם הספינה הראשונה שתופעל על ידי שלושה דלקים המאפשרת לספינה לעבד סוגים רבים של דלק כולל מתנול, וכך לצמצם את פליטת הפחמן".

"סדרת ה-Edge היא תוצאה של שיתוף פעולה הדוק בין צוותי הסלבריטי קרוז ושאנטייר דה ל'אטלנטיק", הוסיף לורן קסטינג, המנהל הכללי של שאנטייר דה ל'אטלנטיק. "אנחנו מכירים וסומכים אחד על השני ועובדים בהרמוניה כדי להציע חוויה ייחודית ובת קיימא לנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: