אא

הגלפגוס על המפה: Lindblad Expeditions רוכשת 2 ספינות ייעודיות ליעד המרהיב

שתי הספינות צפויות להירכש מחברת Celebrity Cruises בעסקה שתיסגר בינואר 2025. הספינות יחלו להפליג לאיי הגלפגוס המרהיבים לאחר שיפוץ והתאמה

איי הגלפגוס. צילום: shutterstock איי הגלפגוס. צילום: shutterstock

חברת Lindblad Expeditions הודיעה על הכפלת צי הגלפגוס שלה על ידי הוספת שתי ספינות ייעודיות, שאמורות להירכש מחברת Celebrity Cruises בעסקה שתיסגר בינואר 2025.

שתי האניות - המפליגות כיום כ-Celebrity Xpedition עם 48 נוסעים ו- Celebrity Xploration עם 16 נוסעים - יחלו להפליג לאיי הגלפגוס תחת המותג Lindblad Expeditions National Geographic בתחילת 2025. שתיהן יעברו שיפוץ והתאמה בפנמה לפני תחילת ההפלגות. בקרוב החברה תחשוף את השמות החדשים שיינתנו לשתי הספינות. 

איי הגלפגוס הם ארכיפלג של איים געשיים המפוזרים באוקיינוס השקט באזור קו המשווה, 972 קילומטרים מערבית לחלק היבשתי של אקוודור. 

לדברי סוון אולוף לינדבלד, מייסד ומנכ"ל Lindblad Expeditions, "אנו מכירים ומעריכים את הזכות העצומה שיש לחברה שלנו להפעיל ולהגדיל את היצע ההפלגות שלנו במשלחות באיי גלפגוס. על ידי רכישת כלי שייט מסודרים היטב והכנסת הצוותים המנוסים ביותר העומדים בסטנדרטים המחמירים שלנו לחקר אחראי. אנו מסוגלים להעביר אורחים מרחבי העולם לארכיפלג האייקוני ולעזור להם להבין את החשיבות של הגנה והשימור שלו".

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: