אא

דירה למכירה בלב ים: כמה עולה דירת מגורים יוקרתית במגה-יאכטה חדשה?

הרף הולך ועולה: בימים אלה נבנית Ocean Residences Njord - מגה-יאכטה המציעה, למי שיכול להרשות זאת לעצמו, לרכוש דירת מגורים סופר-יוקרתית בעיצוב ובהתאמה אישית. זה המחיר ההתחלתי הנדרש בכדי להיכנס לאחד המועדונים האקסקלוסיביים בים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

מגה-יאכטות יוקרתיות הן אחד הסגמנטים היותר צומחים בתעשיית הקרוזים. אחת הספינות מנקרות העיניים, שצפויה להיות מושקת במהלך השנה הבאה, 2025, מציעה, למי שיכול להרשות זאת לעצמו, לרכוש דירת מגורים, שלא לומר דירת שרד, ולהיכנס לאחד המועדונים האקסקלוסיביים בלב ים.

מדובר ב-Ocean Residences Njord הנבנית בימים אלה במספנה בגרמניה וצפויה להיות מושקת כאמור במהלך שנה הבאה. חברת Ocean Residences Development, שהכריזה לראשונה על הפרויקט בשנת 2020, שיתפה שיהיו 117 דירות מגורים פרטיות.

Njord, הקרויה על שמו של האל הנורדי, נמתחת לאורך של כ-290 מטר ובמשקל של 86,000 טון, ותכלול את כל המצופה ממגה-יאכטה יוקרתית מסוגה: החל ממסוק מנהלים ושתי צוללות ועד ספא, מכון כושר בשטח של 10,000 מ"ר, ציוד לספורט ימי, בריכות שחייה, 7 ברים ומסעדות, מועדון לילה, טרקלין ג'אז, שירותי קונסיירז' וכן 300 אנשי צוות. 

אבל השוס טמון כמובן בדירות המגורים. מדובר בדירות של 2-6 חדרי שינה בשטח של 1,500 עד 9,000 מ"ר למכירה במחירים של החל מ-8.5 מיליון דולר ועד 70 מיליון דולר. לכל דירה נוף ללא הפרעה עם מרפסות פרטיות, מטבח וריהוט בעיצוב ובהתאמה אישית.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: