אא

קבוצת רויאל קריביאן משתמשת בבינה מלאכותית לקידום הזמנות

מנכ"ל קבוצת השייט מציין כי בזכות השיפורים הטכנולוגיים משך הזמן להזמנת הפלגה ירד בחצי והשימוש באפליקציה מצמצם את הצורך בשירות לקוחות על האונייה

אואזיס' של רויאל קריביאן. צילום: shutterstock אואזיס' של רויאל קריביאן. צילום: shutterstock

קבוצת רויאל קריביאן הרחיבה את יכולות הבינה הדיגיטלית המלאכותית שלה (AI) ובאמצעותה היא מעודדת הזמנות, על פי דברי המנכ"ל ג'ייסון ליברטי, שסיכם את הרבעון הרביעי ואת 2024 כולה.

"בשנת 2024, הרחבנו את היכולות שלנו בערוצי הפצה שונים כדי ליצור חוויה דיגיטלית, המחברת את כל ההיבטים של נסיעת הצרכן", אמר.

"אורחים תכננו והזמינו את החופשות שלהם בצורה חלקה, וצמצמו בחצי את משך הזמן להזמנת הפלגה", הוסיף ליברטי.

לדבריו: "החדרנו גם AI למסע האורחים כדי לספק חוויה טובה ויעילה יותר ושירות אישי יותר. לדוגמה, הצ'אט החדש שלנו בתוך האפליקציה ראה עלייה של 35% בטיפול באורחים, שהוביל לירידה של 20% בשירות הלקוחות על הסיפון".

"כל הטכנולוגיות השונות שהחברה משתמשת בהן כעת מתחזקות. "בין אם משתמשים בהן כדי לשפר את חווית האורח או רק כדי לקבל מושג טוב יותר על מה שאנחנו יכולים להמליץ ​​לאורחים שלנו, בין אם זה על תמחור ובין אם זה על חווית האורח", ליברטי אמר.

"כשאנחנו מסתכלים קדימה, אנחנו ממשיכים להגדיר מחדש חופשות באמצעות הרחבת סל היעדים שלנו, כניסה לקווים חדשים של עסקים כמו Celebrity River Cruises, ופיתוח יכולות דיגיטליות ובינה מלאכותית מובילות בתעשייה", סיכם המנכ"ל.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: