אא

ליונל מסי נבחר לאייקון הרשמי של אניית הקרוזים החדשה Icon of the Seas

שחקן הכדורגל הפופולרי בעולם, ליונל מסי, הוא האייקון הרשמי של האנייה החדשה של ענקית הקרוזים רויאל קריביאן, שהושקה בחודש ינואר 2024

מסי. צילום: Shutteerstock מסי. צילום: Shutteerstock

שחקן הכדורגל הטוב בעולם, ליונל מסי, נבחר להיות האייקון הרשמי של האנייה החדשה של חברת רויאל קריביאן.

בעקבות ההכרזה האחרונה על שותפות חדשה בין חברת השייט רויאל קריביאן וקבוצת הכדורגל אינטר מיאמי CF. רויאל קריביאן ואינטר מיאמי CF גם חשפו כי יחגגו את הגעתה של Icon of the Seas בשלב הבא של השותפות עם חשיפה של פרטים במועד מאוחר יותר.

"אייקון אוף דה סיז היא השיא של יותר מ-50 שנה של חופשות בלתי נשכחות, והיא תייצג את שמה ביותר ממובן אחד, כאשר היא משנה את ענף החופשות", אמר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל  Royal Caribbean International. "זו היכולת הכל כך נרחבת להשפיע ולשנות את הסטטוס קוו שסמל האייקון חייב לייצג, וליונל מסי הוכיח את עצמו כדוגמה המושלמת לכך במשך שנים בעולם הספורט ולאחרונה בהחדרת עידן חדש של התרגשות ותשוקה לכדורגל במיאמי ובארה"ב".

"אני נרגש ומתכבד להצטרף למשפחת רויאל קריביאן כדי לחגוג את הגעתה של Icon of the Seas שמשנה את המשחק", אמר מסי. "האנייה אייקון היא מעבר לכל דבר אחר לחופשות משפחתיות, עם תכונות מדהימות שטרם נראו".

Icon of the Seas תציע חופשות במזרח או במערב הקאריביים בכל ימות השנה בהפלגה ממיאמי לנמלי עגינה: פיליפסבורג, סנט מרטן; קוסטה מאיה וקוזומל, מקסיקו; שארלוט אמלי, סנט תומס וכן האי הפרטי של רויאל קריביאן, יום מושלם ב-CocoCay.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןROYAL CARIBBEAN

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: