אא

קבוצת רויאל קריביאן השיקה תוכנית נאמנות אחת ל-3 מותגים

ענקית השיט הודיעה על תוכנית נאמנות אחת ל-3 מותגים שלה: Silversea, Royal Caribbean International ו-Celebrity Cruises. מה היא כוללת?

רויאל קריביאן. צילום: 123rf רויאל קריביאן. צילום: 123rf

קבוצת רויאל קריביאן השיקה לאחרונה תוכנית נאמנות אחת (Royal Caribbean Group Loyalty Status Match) ל-3 חברות שיט בקבוצה: Silversea, Royal Caribbean International ו-Celebrity Cruises.

בחברת הקרוזים מציינים כי מהלך זה נועד לשפר את חווית הלקוח וליהנות ממעמד שווה ערך והדדי בכל אחד מהמותגים שלה, ללא קשר בחברה בה מפליגים.

תוכנית זו מאפשרת ללקוחות ליהנות מקרוזים ביותר מ-50 ספינות המפליגות לכמעט 1,000 יעדים ב-7 יבשות.

התאמת סטטוס הנאמנות מאפשרת לחברים ב-Royal Caribbean's Crown & Anchor Society, ב-Celebrity Cruises' Captain's Club וב-Silversea's Venetian Society ליהנות ממעמד הדדי ללא קשר. עם איזה מותג הם מפליגים.

"אנו שואפים לספק לאורחים שלנו חוויות ב-3 המותגים שלנו, הפוגשות אותם בכל רגעי החיים", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן גרופ. עוד אמר, "לכל אחד מהמותגים שלנו יש מעריצים נלהבים שמתגאים במעמד שהם השיגו באמצעות הפלגות חוזרות. לראשונה בתעשיית השיט, תוכנית ה-Loyalty Status Match החדשה שלנו מתגמלת אורחים הנוסעים בחברות שלנו, וזה עוד שלב במסע שלנו להפוך חופשה של פעם בחיים לחיים של חופשות".

התוכנית החדשה כוללת בין היתר:

הכרה בסטטוס הקיים: חברי Crown & Anchor Society, Captain's Club ו-Venetian Society זכאים כעת לקבל הכרה בסטטוס של כל אחד מ-3 המותגים לאחר הרשמה לתוכנית.

הטבות על הסיפון: אם מפליגים באנייה המשתייכת לאחד מ-3 המותגים כאמור, האורחים יכולים ליהנות מההטבות שמציע כל מותג.

התאמה בין התוכניות: אורחים שכבר נרשמו למספר תוכניות נאמנות יותאמו אוטומטית בין המותגים תוך 7 ימים כדי להבטיח שיקבלו את סטטוס הנאמנות המתאים להם.

חווית שיט משופרת: התאמת הסטטוס מאפשרת לאורחים לבחור מתוך מגוון רחב של חוויות ויעדים לחופשה.

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קאריביןקרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: