אא

הכל כלול טורקיה - OUT, קרוזים - IN: "עלייה של כ-30% בביקושים לקרוזים"

טורקיה כידוע נמחקה מעל מפת התיירות של הנופש הישראלי ואת מקומם של הקלאבים המפורסמים שלה, כך מתברר, תופסות יותר ויותר חופשות קרוז על בסיס הכל כלול, הנחשבות גם לבטוחות יותר. משנה למנכ"ל אופיר טורס: "רואים עליות בביקושים לקרוזים עם ילדים"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

טורקיה קנתה ביושר את מחיקתה מעל מפת התיירות של הישראלים. ואל תך הוואקום שנוצר מהיעדרה של מלכת "הכל כלול", נכנס בימים אלה סגמנט השיט. 

"בעקבות הירידה של טורקיה ממפת החופשות של הישראלים אנו עדים בימים אלה לעלייה של כ-30% בביקושים לחופשות שיט", כך אומר לפספורטקרוז, יוני וקסמן, המשנה למנכ"ל אופיר טורס, המשווקת בין היתר, קרוזים. 

לדבריו, סיבה נוספות לעלייה בביקושים לקרוזים היא העובדה שחופשות שיט נחשבות לבטוחות מאוד יחסית. "חברות השיט בקשר הדוק עם רשויות אכיפת החוק והביטחון הבינלאומי ברחבי העולם, והן לוקחות את נושא בטיחות הנוסעים בעדיפות עליונה".

לצד זה, תורמים לביקושים חווית הפנסיון מלא, בידור לאורך שעות היום, פעילויות לילדים סביב השעון, כולל החלקה על הקרח, גלישת גלים, מסלול מכוניות מירוץ, אומגה על האונייה.

וקסמן מוסיף ואומר כי ניכרים ביקושים גבוהים גם לארצות הברית בעקבות הפטור מוויזה. "ביעד זה אפשר ליהנות מהאניות הגדולות יותר כמו של רויאל קריביאן, נורוויג'ן קרניבל ועוד".

יוני וקסמן, משנה למנכ''ל אופיר טורס. צילום: יחציוני וקסמן, משנה למנכ''ל אופיר טורס. צילום: יחצ

דוגמאות למחירי חופשות באוניות עם מגלשות ופעילויות לילדים: 

נורוויג'ן
אנייה EPIC
מרומא וחזרה לרומא באוגוסט
מחיר לאדם בחדר זוגי פנימי: החל מ-$1436  

רויאל קריביאן
אנייה icon of the seas החדשה
ספטמבר לשבוע ימים ממיאמי
מחיר: החל מ-$1878 לאדם בחדר זוגי פנימי

MSC
אנייה SeaView
מברצלונה ביולי לשבוע ימים
מחיר: החל מ-$1393 לאדם בחדר זוגי פנימי.

"בהחלט רואים את השפעת השינוי במפת יעדי הנופש של הישראלים"

אייל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל מוסיף ואומר: "אנחנו  בהחלט רואים את השפעת השינוי במפת יעדי החופשות של הישראלים השנה, ולאור זאת מזהים עלייה בהתעניינות ובהזמנות בקרב משפחות עם ילדים. האוניות שלנו הן למעשה ריזורט צף שמציע מועדוני ילדים לכל הגילאים, פארק מים, הפעלות, הופעות ושלל אטרקציות נוספות למשפחות עם ילדים ואירוח על בסיס פנסיון מלא במחירים תחרותיים, מה שבהחלט הופך את ההפלגות לאחת האופציות המועדפות בקרב משפחות ישראליות השנה".

אייל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראלאייל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל

הירשמו למבזקי פספורטקרוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיהאופיר טורס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: